خبرگزاری کار ایران

دپارتمان تحقیقات و توسعه بازار گروه صنعتی سدید؛

تجمیع زیرساخت‌های خطوط لوله چین

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۲۴۹

تصمیم شورای عالی سیاستگذاری حزب کمونیست چین به منظور تجمیع و تقویت زیرساخت‌های خطوط لوله این کشور منجر به تاسیس شرکت شبکه خط لوله نفت و گاز چین(PipeChina) شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، این شرکت جدید بخشی از تلاش های این کشور به منظور افزایش  تمرکز شرکتهای نفتی  بر اکتشاف و تولید به شمار می‌آید. تجمیع  زیرساخت های خط لوله چین در یک شرکت و ایجاد امکان  دسترسی به این زیرساخت ها برای تولید کنندگان خارجی و خصوصی،  به شرکت های دولتی نفت و گاز کمک می کند در شرایطی  که چین قصد دارد تولید داخلی خود را افزایش دهد ، فعالیت های خود را در بخش  اکتشافات متمرکز کنند.

شرکت PipeChina مالک شبکه خط لوله ای خواهد بود که پیش بینی می شود تا سال 2025، 80 درصد توسعه یافته و به 240 هزار کیلومتر برسد.

بر این اساس  شرکت هولدینگ Sinopec Kantons در بیانیه خود به بورس هنگ کنگ اظهار کرد: قراردادی به ارزش 457 میلیون دلار (3.2 میلیارد یوان) انجام شده است و پیش بینی می شود تا 30 سپتامبر سال 2020 به پایان برسد. بر اساس این  قرارداد  PipeChina صد درصد کسب و کار انتقال گاز طبیعی Sinopec Kantons و دارایی اصلی آن خط لوله Yulin-Jinan به طول 900 کیلومتر را خریداری می کند.

بر اساس اظهارات تحلیلگران، PipeChina خط لوله Yulin-Jinan را به میزان 43 درصد بیش از ارزش خالص دارایی خریداری می کند که نشانه خوبی مبنی بر خرید سایر دارایی ها با پرمیوم مثبت بشمار می رود .

منبع: pipeline technology journal

ترجمه و تدوین: دپارتمان تحقیقات و توسعه بازار گروه صنعتی سدید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز