خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد؛

تقدیر از پتروشیمی جم برای ثبت رکورد تولید در سال 98

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۶۹

بهزاد محمدی ، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به اهدا لوح یادبود، ثبت رکورد تولید پتروشیمی جم در سال 98 را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا ، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اهدا لوح یادبود، ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مدیران و کارکنان این مجموعه معظم ، ثبت رکورد تولید اتیلن به میزان ۱/۱۶۰/۰۰۰ تن در سال 1398 را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر سعیدی
مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی جم
کسب رکورد جدید در میزان تولید محصول از آن واحد صنعتی را ارج می نهیم.
از اهتمام و کوشش های خستگی ناپذیر جنابعالی و کارکنان شریف آن شرکت تولیدی در دستیابی به این موفقیت در سال رونق تولید قدردانی می شود. دست شما را به گرمی و برادری می فشارم و امیداوارم با اتکال به پروردگار متعال و با حفظ روحیه جهادی و مسئولانه در سال جهش تولید نیز موفقیت و شکوفایی بیش از پیش آن مجموعه صنعتی را شاهد باشیم.
بهزاد محمدی
معاون وزیر و مدیرعامل

شایان ذکر است: پتروشیمی جم در سال 98 با ارتقا سطح کمی محصولات خود با دید سود حداکثری و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، ضمن تولید بالاتر از ظرفیت اسمی در واحدهای پلیمری، با ثبت رکورد 1/160/000 تن در سال ، بیشترین میزان تولید اتیلن از ابتدای بهره برداری تا کنون را تجربه کرد.
همچنین با تولید دویست و هفتادهزار تن محصول، برای اولین بار در واحد پلی پروپیلن به صد در صد توان تولیدی خود رسید.
در دو واحد پلیمری دیگر نیز تولید میانگین 105 درصد ظرفیت اسمی صورت گرفت که این میزان تولید برای واحدهای یاد شده تاکنون سابقه نداشته است .
پتروشیمی جم در سال گذشته با رفع مانع عملیاتی در برج واحد بوتادین تولید پیوسته با ظرفیت اسمی را محقق کرد و موفق شد نودهزار تن بوتادین را راهی بازار مصرف کند.
این مجتمع امیدوار است با اتمام تعمیرات خود در خرداد ماه سال جاری ، میزان تولید خود را افزایش داده و در پایان سال ۹۹ به رکوردی جدید در تولید اتیلن دست یابد.
اتیلن خوراک واحدهای پلیمری صنعت پتروشیمی است و پتروشیمی جم طیف گسترده ای از پلیمرها با ارزش افزوده بالا را تولید میکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز