خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات بخش غیزانیه باحضور نمایندگان مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۲۴

در نشستی نمایندگان مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با بخشدار و جمعی از دهیاران، مشکلات بخش غیزانیه شهرستان اهواز بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر ، با حضور تیم پدافند زیستی پتروشیمی امیرکبیر، بخش غیزانیه و روستاهای اطراف آن ضدعفونی و توزیع ۱۰ هزار ماسک در این بخش صورت گرفت.

در این جلسه بخشدار غیزانیه اظهار داشت: باتوجه به اینکه این بخش از بزرگترین بخش های شهرستان اهواز و مسیر ترانزیت بنادر ایران است، اما هنوز با محرومیت های جدی مواجه هستیم.

رسول ساکی افزود: مشکل بی آبی در روزهای گذشته با تلاش و پیگیری های انجام شده در دو فاز در حال اجراست و تمام تلاش اینست که بزودی این مشکل مرتفع گردد.

وی با اشاره به مشکلات این بخش و واقع شدن شرکت های نفتی، گازی و حفاری خواستار همراهی شرکت های منطقه شد و گفت: در این مسیر رسانه ها می‌توانند با واقع گرایی نقش مهمی را در انتقال مشکلات مردم داشته باشند.

بخشدار غیزانیه در ادامه با تقدیر از مدیرعامل و هیئت مدیره ی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در خصوص ضدعفونی اماکن مختلف و توزیع ماسک، خاطرنشان کرد: با این مدیریت جهادی امیدواریم شرکت پتروشیمی امیرکبیر همچنان منشاء خیر و در خصوص تجهیز و ساخت اماکن ورزشی و آموزشی خصوصا مدارس این بخش همکاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز