خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت روز روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۸۲۹

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، از تلاشگران این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، متن پیام حسین نیکخواه به شرح زیر است:

به نام خدا

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً نامی در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، در برهه ای از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های ارتباطی، وجه تمایز بنگاه های اقتصادی در قدرت و نگاه روابط عمومی است. دنیای بزرگ دیروز هم اکنون به لطف تحولات شگفت آور فناورانه، دهکده ای کوچک است.

نقش روابط عمومی ها به عنوان یک ابزار مدیریتی برای هماهنگی بیشتر درون و برون سازمانی، تبلیغ و اقناع مشتری، شفاف‌سازی سازمانی و در نهایت یک بازوی مشورتی و مدیریتی که در پیشرفت مستمر شرکت نقش حیاتی دارد بر کسی پوشیده نیست، امروزه روابط عمومی ها تبدیل به آیینه تمام نمای شرکت ها شده اند و می‌توان حال و آینده یک بنگاه را از دریچه لنز دوربین آن مشاهده کرد.

اینجانب این روز گرانقدر را به مشعل داران و فعالان ارجمند این عرصه خطیر، از جمله همکارانم در خانواده بزرگ نفت پاسارگاد تبریک عرض نموده و موفقیت و سلامت همگان را در مسیر خدمت رسانی به میهن عزیز اسلامی مان و جامعه بازنشستگان به عنوان مالکان حقیقی این شرکت، آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز