خبرگزاری کار ایران

کارکنان نمونه شرکت نفت ایرانول معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۷۷

به مناسبت بزرگداشت روز کارگر و درراستای افزایش انگیزه ، ترغیب و تشویق کارکنان به عملکرد بهتر، ارزیابی کارکنان شرکت نفت ایرانول انجام و کارکنان نمونه معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از شرکت نفت ایرانول، نیروی انسانی درپیشبرد اهداف سازمانی نقش کلیدی دارند و پیشرفت هر سازمانی ناشی از نیروی انسانی متخصص، سخت کوش و توانمند است و کیفیت فعالیت‌های هر شرکتی منوط به کیفیت عملکرد کارکنان می باشد.

بر این اساس با توجه به ارزیابی های بعمل آمده در شرکت نفت ایرانول ،  انتخاب کارکنان برتر و حائز شرایط در مرحله اول تا سه برابر ظرفیت کارکنان نمونه معرفی و پس از آن با مشارکت کارکنان مجموعه، با رای گیری و بازگشایی صندوق های رای و شمارش آراء صورت گرفته، کارکنان منتخب و نمونه برای سال 99  که 11 نفر هستند، معرفی شدند.

هدف از تقدیر از کارکنان نمونه علاوه بر ارج نهادن به زحمات انجام شده، ایجاد انگیزه در بین کارکنان دیگر و یادآوری نقش حساس آنان در نظام اداری می باشد. چنانچه نقش کارکنان بخش های مختلف در موفقیت و تعالی سازمانی موثر است و استفاده بهینه از تمامی ظرفیتهای آنها در راستای تحقق سیاستهای سازمانی و خدمت رسانی به جامعه لازم است.

یاد آور می شود؛ طی مراسمی با حضور دکتر رزاقی سرپرست شرکت نفت ایرانول از 11 نفر از کارکنان نمونه ایرانول با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

گفتنی است؛ اسامی کارکنان نمونه شرکت نفت ایرانول به شرح ذیل می باشند: فاطمه صفائی، میثم فرجی، کاوه عسگری، اسلام مظاهری، مجید شیرزادی، میثم باجمالو، مریم حسینی(پالایشگاه تهران)، علی محمدیان(مجتمع ظرفسازی)، رحمان درویشی، مسلم دریس(پالایشگاه آبادان) و  قاسم نیکبخت(دفتر مرکزی)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز