خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت روز کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۸۵۴

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل  از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، متن پیام مسعود جبراییلی به شرح زیر است:

روز جهانی کارگر، بهانه و فرصتی است که قدردانی جامعه و مردم را از زحمات کارگران شریف، تلاشگران خط اول تحرک، تولید، اقتصاد و پیشرفت کشور بیان نماید.

به یقین جایگاه تلاش و کوشش ارزشمند کارگران شریف برای آبادانی ایران عزیز، در فرهنگ و ارزشهای انسانی ما بسیار درخشان و ویژه میباشد.

در کلام خداوند و فرمایشات پیامبر عزیز و ائمه اطهار نیز عنایت خاصی به عزت و شرافت عرق پیشانی و کارگران جامعه شده است که خود گواه بسیار روشن و‌ محکم جایگاه والای کارگران جامعه اسلامی است. کارگران عزیزی که امانت دار هستند و با تلاش خود و با حفظ سرمایه های در اختیار و انجام صحیح کارها، رزق و‌ روزی حلال سر سفره خانواده خود می‌برند.

قطعا رشد و‌ تعالی اقتصاد و توسعه جامعه نیز در گرو تلاشهای ارزشمند و‌صادقانه کارگران عزیز میباشد که در کنار تمام همکاران خود به تحقق رویاهای شیرین فرزندانشان و آینده میهن عزیز همت گذاشته اند.

بر خود لازم دانستم هفته کارگر را به همکاران عزیز و شریفم و نیز تمام کارگران ایران عزیز اسلامی صمیمانه تبریک عرض نمایم و‌از درگاه خداوند متعال و‌ در این ایام ماه مبارک رمضان برای تمام همکارانم و‌ خانواده های عزیز و تمام انسانهای خداجو، سلامتی و طول عمر با عزت و رحمت و‌ برکات و عاقبت بخیری را مسألت می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز