خبرگزاری کار ایران

رئیس واحد الفین پتروشیمی جم خبر داد:

در سال ٩٨ رکورد بیشترین تولید اتیلن پتروشیمی جم نسبت به سال‌های گذشته رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۱۰

با وجود تمام مشکلاتی که در سال 98 داشتیم توانستیم با تلاش مضاعف به 96 درصد کل برنامه پیش بینی شده دست یابیم و رکورد تولید ۱/۱۶۰/۰۰۰ تن اتیلن ثبت کنیم اما در سال 99 با رفع ایرادها رکوردی بالاتر از برنامه تولید را نیز ثبت می کنیم.

به گزارش ایلنا از پتروشیمی جم، اورمزد دهقانی خلد ، رئیس بهره برداری الفین شرکت پتروشیمی جم گفت: واحد الفین این شرکت در سال گذشته با وجود تمام مشکلات 96 درصد برنامه تولید را محقق کرده است .

دهقانی ضمن بیان این مطلب افزود : ما با اعمال تمامی راهکارهای موجود و اصلاحات مورد نیاز همواره تلاش کردیم با حداکثر توان در مسیر تولید حرکت کنیم و خوشبختانه توانستیم با دستیابی به ۱/۱۶۰/۰۰۰ تن اتیلن ، رکورد تولید را ارتقا دهیم و این هدفی است که هرسال آن را به عنوان اولین و مهمترین هدف دنبال می کنیم.

رئیس بهره برداری الفین پتروشیمی جم با اشاره به اینکه در سه ماهه ابتدایی سال 99 برنامه ای کوتاه مدت برای رفع ایرادهای جزئی موجود داریم گفت: انتظار ما در واحد الفین این است که پس از رفع این ایرادها در صورتی که خوراک به میزان کافی تامین شود سال 99 را با رکوردی بالاتر از برنامه پیش بینی شده با پایان برسانیم و این مهم دور از دسترس نیست. وی گفت : اگر می خواهیم همچون گذشته پرچمدار شرکتهای پتروشیمی در ایران باشیم مهم ترین نکته در مسیر حرکتی جم حفظ تولید است واگرچه با چالشهایی نظیر افت قیمت محصولات نفتی و هیدروکربنی مشتق از نفت مواجه هستیم اما اگر تولید را با حداکثر ظرفیت داشته باشیم به این هدف می رسیم.

اورمزد دهقانی خلد ضمن تشکر از تمامی کسانی که در پتروشیمی جم تلاش می کنند تا این شرکت معظم همواره سربلند باشد گفت : با تدابیری که در حوزه مدیریت شرکت اتخاذ می شود سعی بر این داریم در سال 99 با دریافت خوراک با قیمت مناسب ضمن ایجاد حاشیه ای امن برای سود شرکت ، رکورد تولید در ساعت را در کنار رکورد تولید سالیانه به ثبت برسانیم.

دهقانی روند حرکت جم را روشن توصیف کرد و گفت گرچه چالش کرونا در برهه کنونی تمام جهان را درگیر کرده است اما ما با تکیه بر همت و از خودگذشتگی همکاران به اهداف خود با امید می نگریم و کرونا باشد یا نباشد ما تولید را در بالاترین سطح حفظ می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز