خبرگزاری کار ایران

رئیس بهره برداری پتروشیمی جم خبر داد:

تولید مستمر پتروشیمی جم با رعایت اصول پیشگیرانه بهداشتی در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۲۷۳

پتروشیمی جم با وجود تمهیدات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه برای کنترل آن ، همچنان با اقتدار به تولید خود ادامه می دهد.

به گزارش ایلنا، یوسف درج ، رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی جم گفت: این شرکت با وجود تمهیدات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه برای کنترل آن ، همچنان با اقتدار به تولید حداکثری خود ادامه میدهد.

درج با بیان اینکه پتروشیمی جم همواره به عنوان حلقه اصلی زنجیره ارزش در منطقه پارس جنوبی و کشور مطرح بوده است گفت : این شرکت ارزش آفرین نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور ایران دارد.

وی تولید مستمر را ماموریت اصلی کارکنان پتروشیمی جم خواند و افزود :تداوم تولید کلید اصلی بقا جم و نقش این شرکت در اقتصاد کشور عزیزمان ، ایران است.

رئیس بهره برداری پتروشیمی جم با اشاره به شرایط کنونی کشور در مبارزه با ویروس کرونا گفت : با وجود سختی هایی که در مسیر مبارزه با کرونا بر مجموعه عظیمی همچون جم تحمیل شده است ، کارکنان این مجتمع در تمامی بخشها چه در خط مقدم تولید و چه در پشتیبانی که وظیفه سنگینی به‌دوش دارند با از خودگذشتگی و حس مسئولیت مضاعف ، تولید را در حد بالای کیفیت و کمیت حفظ کرده اند.

درج با ارج نهادن به کوشش همکاران خود در بخش های مختلف به ویژه بهره برداری مجتمع ، ابراز امیدواری کرد این برهه سخت به زودی به اتمام رسیده و کشور در صحت و سلامت در تمامی سطوح به آرامش دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز