خبرگزاری کار ایران

بالاترین رکورد تولیدات پلیمری در پتروشیمی امیرکبیر به ثبت رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۵۱

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید گفت: پتروشیمی امیرکبیر با ثبت رکورد تولید پلیمری 529,542 تن بالاترین رکورد مجموع تولید پلیمری در 11 ماهه ابتدای سال 98 که بیشترین ارزش افزوده را برای این مجتمع تولیدی دارد و بیشترین تاثیر را بر روی EPS شرکت داشته، موفق شده برگ زرین دیگری در افتخارات خود طی دوره شش ساله گذشته ثبت نماید.

به گزارش ایلنا، محمدی‌زاده اظهار داشت: از طرفی با توجه به تاکیدات مدیرعامل محترم شرکت مبنی بر کنترل و پایش شاخص‌های کلیدی عملکرد با استقرار مدیریت جدید، پیش‌بینی تولید در سال جاری از 70 درصد ظرفیت  طراحی شده شرکت، به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت تولیدی شرکت به 85 درصد ظرفیت طراحی، اصلاح و افزایش یافته است.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید در ادامه با اشاره به تحقق 85 درصدی برنامه تولید این شرکت در 11 ماه گذشته عنوان کرد: پتروشیمی امیرکبیر با ثبت تولید  1,212,221 تن انواع محصولات توانسته 85 درصد برنامه تولید خود را محقق نماید.  طبق گزارش‌های خروجی از سیستم BI شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این مجتمع تولیدی در11 ماهه ابتدای سال 1398توانسته است با تولید  1,212,221 تن  میانگین تولید روزانه 3608 تن را ثبت نماید.

محمدی‌زاده با بیان اینکه واحدهای پلیمری شرکت که بیشترین ارزش افزوده و درآمد شرکت را ایجاد می‌کنند خاطرنشان کرد: این واحدها  با تولید  529,542 تن علاوه بر افزایش 2  درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی شده 21 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل روند صعودی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: این واحدها با تولید تناژ فوق، موفق شده‌اند بالاترین رکورد تولید محصولات پلیمری در 11 ماهه  ابتدای سال را طی دوره مشابه درتمامی سنوات گذشته را ثبت نمایند.

واحد پلی‌اتیلن سنگین (HD)

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید به تشریح جزئیات تولیدات در واحدهای مختلف تولیدی پرداخت و عنوان کرد: ما در واحد پلی‌اتیلن سنگین توانسته‌ایم با تولید  121,160 تن علاوه بر محقق کردن 100 درصد برنامه پیش‌بینی شده، 10 درصد بیشتر از برنامه تولید نماید که علاوه بر افزایش 33 درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل، توانسته با حول و قوه الهی و تلاش همکاران نسبت به دوره مشابه گذشته بیشترین میزان تولید  و رکورد طی دوره را برای اولین بارثبت نماید.  

واحد پلی‌اتیلن سبک خطی(LLDPE)

وی ادامه داد: در واحد پلی‌اتیلن سبک خطی نیز با تولید  216,455 تن تولید علاوه بر محقق کردن 100 درصد برنامه پیش‌بینی شده 15 درصد بیش از برنامه تولید شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 6 درصد تناژ تولید افزایش داشته است.   

واحد پلی‌اتیلن سبک (LDPE)

مهندس محمدی‌زاده در رابطه با واحد پلی‌اتیلن سبک بیان داشت: با تولید  191,926 تن تولید علاوه بر محقق کردن 87 درصد برنامه پیش‌بینی شده توانسته رشد 33 درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته باشد که با عنایت خداوند و تلاش همکاران  نسبت به دوره مشابه گذشته،  بیشترین میزان تولید و رکورد طی دوره را برای اولین بارثبت نماید.   

واحد الفین

وی یادآور شد: در واحد الفین با تولید  595,345 تن انواع محصولات 75 درصد برنامه پیش‌بینی شده و 60 درصد ظرفیت طراحی را محقق نموده است. پیش بینی می‌شود با بهبود روند دریافت انواع خوراک که تاثیر مستقیم بر روند تولید واحد الفین دارد، شاهد ارتقای آن طی ماه‌های آتی باشیم.

این مسئول در رابطه با واحد الفین عنوان کرد: واحد الفین با تولید  267,280 تن محصول اتیلن 66 درصد برنامه پیش‌بینی شده و 51 درصد ظرفیت طراحی را محقق نموده است، واحد بوتادین(BD) نیز با تولید  68,484 تن 79 درصد و همچنین واحد بوتن یک (B-1) با تولید  17,434 تن 101 درصد برنامه پیش‌بینی شده را محقق نموده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز