خبرگزاری کار ایران

اهدای تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به شرکت نفت ایرانول

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۱۸

در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری که روز یکشنبه 4 اسفند 98 در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد لوح و تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به مهندس رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول اهدا و خانم دکتر قربانی نائینی مدیرکنترل کیفیت و آزمایشگاه ایرانول به نمایندگی از ایشان آن را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرنول ، تندیس زرین کیفیت براساس ارزیابی هایی که با حضور کارشناسان و ممیزان دبیرخانه پنجمین همایش ملی کیفیت  در پالایشگاه روغن سازی ایرانول تهران و واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه داشتند و در راستای استمرار و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان به شرکت نفت ایرانول اهدا گردیده است.

گفتنی است؛ پنجمین همایش ملی کیفیت به همراه اجرای پانل‌های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوعاتی در راستای اهداف و محورهای همایش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار گردید.

 مراسم تجلیل از حاضرین و حامیان کیفیت در تولیدات و خدمات کشور، برپایی نمایشگاه جانبی در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزاری جشنواره معرفی محصولات و خدمات درجه یک بنگاه های اقتصادی در حاشیه همایش از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز