خبرگزاری کار ایران

یکپارچه‌سازی فرایند بازاریابی و فروش در پتروشیمی جم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۹۰

با هدف افزایش کارایی و اثربخشی فرایندهای بازاریابی و فروش محصولات و در راستای اصلاح ساختار حاکمیت شرکتی، با تصویب هیئت مدیره پتروشیمی جم فعالیت‌های شرکت تاپکو به صورت یکپارچه و متمرکز توسط پتروشیمی جم انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا: به پیشنهاد هیئت مدیره شرکت تاپکو و موافقت هیئت مدیره پتروشیمی جم در جلسه 98/11/06 کلیه فعالیت‌های بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی جم که پیش از این توسط شرکت تاپکو انجام می‌شد به واحدهای داخلی پتروشیمی جم منتقل و به صورت متمرکز و با مدیریت واحد اداره می‌شود.

لازم به ذکر است: با حضور دکتر سعیدی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم به منظور چابک سازی فرایندها و ارتقاء سطح کارایی و اثر بخشی و همچنین مدیریت هزینه‌ها با اصلاح ساختار حاکمیت شرکتی در مجموعه پتروشیمی جم تاکنون تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه مانند شرکت آمیزه‌های پلیمری جم، شرکت صنایع پلیمر جم، دفتر تاپکو استانبول و شرکت تاپکو تهران از مجموعه پتروشیمی جم کاسته شده است.
 
در ساختار جدید، عملیات بازاریابی داخلی و بین المللی، فروش، لجستیک و پشتیبانی فروش به طور متمرکز و با هم‌افزایی بیشتری دنبال می‌شود. انتقال فعالیت‌های شرکت تاپکو در قالب مجموعه بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی جم با مدیریت فعلی این مجموعه در جهت یکپارچه‌سازی و تمرکز فرایندهای بازاریابی و فروش و همچنین ارتباط مستقیم و مؤثر با مصرف کنندگان و مشتریان محصولات تولیدی پتروشیمی جم صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز