خبرگزاری کار ایران

ایرانول موفق به دریافت نشان برنزین تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد 34000 شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۹۱۰

شرکت نفت ایرانول موفق به دریافت نشان برنزین تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد 34000 در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران و استادان حوزه مدیریت منابع انسانی کشور برگزار شد، به برترین شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جوایزی به تناسب سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی اهدا گردید.

شایان ذکر است؛ ایرانول در ارزیابی تمامی فرایندهای منابع انسانی در حوزه های کارگزینی، اموررفاهی، خدمات اداری و پشتیبانی، آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی، ایمنی، بهداشت و سلامت کارکنان از سوی ارزیابان دانشگاه تهران (مجری این کنفرانس) مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابان نقش اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی طی سالهای اخیر را در افزایش رضایت و ارتقای حس تعلق و مسئولیت پذیری کارکنان بسیار موثر ارزیابی کردند.

همچنین با توجه به تدوین سند راهبردی منابع انسانی، فعالسازی کمیته مددکاری، توسعه و بهبود امور مرتبط با تسهیلات رفاهی کارکنان، بازنگری پروژه شرح مشاغل و انجام کارسنجی- زمان سنجی مشاغل به عنوان نقاط قوت منابع انسانی شرکت نفت ایرانول از سوی تیم ارزیابی اعلام شد.

خاطرنشان می شود؛ در این کنفرانس براساس اعلام پنل ارائه تجربیات متمایز، از اقدامات انجام شده در شرکت نفت ایرانول شامل پروژه تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکار به قرارداد مستقیم با شرکت، طرح تکریم والدین و تشکیل کمیته مددکاری به عنوان بهترین فعالیت های اجرا شده در صنایع مورد ارزیابی، نام برده شد.

در این همایش،  نشان برنزین تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد 34000 به شرکت نفت ایرانول اهدا شد که دکتر اشجعی مدیر منابع انسانی آن را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز