خبرگزاری کار ایران

رشد 361 درصدی نفت پاسارگاد در سودسازی

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۵۸

نفت پاسارگاد در گزارش عملکرد شش ماهه خود توانست 736 ریال سود به ازای هر سهم محقق کند و رشد 361 درصد در سودسازی به نسبت مشابه سال قبل ثبت کند.

گزارش ایلنا، نفت پاسارگاد در گزارش عملکرد شش ماهه خود خود توانست 736 ریال سود به ازای هر سهم محقق کند و رشد 361 درصد در سودسازی به نسبت مشابه سال قبل ثبت کند؛ آن هم در شرایطی که در سال جاری با رشد قابل توجه قیمت مواد اولیه (وکیوم باتوم)، محدودیت های شدید در حوزه صادرات و فروش داخلی و هزینه های حمل دریایی روبرو بوده است.

مسعود جبراییلی مدیرعامل نفت پاسارگاد دربارفه آخرین وضعیت قیرساز گفت: از سال 82 تا کنون عملکرد شش ماهه ما بی سابقه بوده است. تیم مدیریتی مستقر در مجموعه از سال 97 با محوریت اجرای برنامه های استراتژیک و تدوین برنامه های 3 و 5 ساله به رهنمودهای سهامداران عمده مدل های فروش را در مجموعه پیاده سازی کرد که نتیجه آن عملکرد پیش رو است.

وی گفت : این هدف گذاری ها منجر شد تا بتوانیم عملکرد شش ماه ای متفاوت تر از سالهای قبل با تمام محدودیت های موجود عملیاتی کنیم.

مدیرعامل نفت پاسارگاد ادامه داد: با توجه به برنامه هایی که در دست اجرا داریم قطعا برای سال 99 شرایط ما بهتر از امسال خواهد بود، البته اگر متغیرهای موجود تغییری نداشته باشد و با افزایش محدودیت ها روبرو نباشیم.

جبراییلی گفت: یکی از دلایلی که توانستیم بهبود عملکرد داشته باشیم توجه به کیفیت محصول بود تا کمیت. هدف ما بالا بردن حاشیه سود و ارائه محصول مطابق با سلیقه مشتری و کیفیت بالا بود. با بررسی بازارهای هدف، نیازسنجی بازارهای هدف و ارسال محموله با کیفیت و ارزش افزوده بالا تلاش شد تا برند نفت پاسارگاد که در آسیا و جهان شناخته شده است جایگاه ممتازی به نسبت قبل پیدا کند و شناخت نیاز مشتریان جزو اقداماتی بود که منجر شد ارزش فروش از مقدار فروش پیش افتاد و حاشیه سود ما به نسبت سالهای قبل افزایش خوبی داشت.

وی گفت : همچنین با وجودی که بودجه های عمرانی لازم برای پروژه ها با تاخیر ربرو است در راستای اجرای تکالیف ملی برای اجرای پروژه ها اقدام کردیم.

جبراییلی درباره پیش بینی نیمه دوم سال هم گفت: در تلاشیم تا بتوانیم فروشی به میزان نیمه سال جاری ثبت کنیم و ایضا با تجویل محموله های کیفی حاشیه سود را افزایش دهیم و کنترل هزینه های مالی و وصول مطالبات را با جدید پیگیری می کنیم تا کاهش هزینه و جلوگیری از سوخت مطالبات محقق شود و عملکرد مطلوبی را در پایان دوره عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز