خبرگزاری کار ایران

مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول:

فروش ایرانول امسال از مرز ١٤ هزار میلیارد گذشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۵۹۵

مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول گفت : فروش ایرانول در شش ماه اول سال جاری با حدود ٧٠ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل از مرز ١٤ هزار میلیارد ریال گذشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول؛ مهندس عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران شرکت نفت ایرانول افزود: علیرغم این که اورهال (تعمیرات اساسی)پالایشگاه روغن سازی آبادان بعد از بیست سال به مدت دوماه انجام شد و طی این مدت در آبادان تولید نداشتیم ، توانستیم در شش ماه اول سال جاری به ٧٠ درصد رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته که بی نظیر ترین سال در تاریخ ایرانول با رشد اکثر شاخص ها بود، دست یابیم.

وی تاکید کرد: در  ٦ سال  گذشته گام های بزرگی در ایرانول برداشته شده است و  در راستای برنامه های تدوین شده استراتژی ٨ ساله ایرانول به پیش میرویم خوشبختانه فروش شرکت نفت ایرانول در سال گذشته از ١٣ هزار میلیارد ریال در سال ٩٦ به ٢١ هزار میلیارد ریال در سال ٩٧ رسید و باتوجه به عملکرد شش ماه اول پیش بینی می شود فروش شرکت در سال جاری به بیش از ٣٥هزار میلیارد  ریال افزایش یابد .

وی تاکید کرد :پروژه خط ریلی حمل و نقل محصولات ایرانول که از جمله پروژه های در راستای استراتژی هشت ساله شرکت بوده هفته گذشته راه اندازی شد انشاا... کلیه محصولات صادراتی ایرانول از این پس با خط ریلی از پالایشگاه تهران به پایانه صادراتی ایرانول در بندر ماهشهر منتقل می شود که علاوه بر ایمن بودن ،هزینه ها نیز کاهش می یابد .

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: طی ماه های آینده چند محصول جدید دیزلی و بنزینی با  سطح کیفی بالا  به بازار عرضه خواهد شد.

وی در مورد شفاف سازی در ایرانول گفت :سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت نفت ایرانول به منظور شفاف سازی ،حذف واسطه های و مستند سازی به آدرس www.iranol.ir  از سال گذشته راه اندازی گردیده است که با استفاده از این سامانه ،تامین کنندگان و پیمانکاران بدون واسطه و به صورت مستقیم ،توانایی ها و پتانسیل های خود را معرفی نموده و شرکت نفت ایرانول اقلام مورد نیاز خود را از تولید کنندگان یا تامین کنندگان بصورت مستقیم تهیه نموده و این امر موجب کاهش قیمت تمام شده و ایجاد ارزش افزوده برای شرکت نفت ایرانول میگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز