خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف یک‌هزار متر مربع از بستر 3 رودخانه مهم تهران

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۹۳۷

مدیر امور آب تهران بزرگ از رفع تصرف مساحتی به میزان 1060 مترمربع از بستر رودخانه‌های "دربند"، "جاجرود" و مسیل "گلدره" در منطقه دربند، ترقیان و بومهن از توابع شهرستان‌های تهران و پردیس خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "علیرضا نیکنام" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان فنی، حقوقی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ، پس از انجام کارشناسی‌های لازم و اخذ دستور قضایی، با پشتیبانی یگان‌های انتظامی، مساحتی به میزان 1060 مترمربع از بستر مسیل گلدره بومهن، رودخانه‌های دربند و جاجرود در منطقه دربند و روستای ترقیان از توابع شهرستان های تهران و پردیس رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: این عملیات شامل تخریب بنا، دیوارکشی، جمع آوری پل فلزی، کف سازی‌ها، آلاچیق و تجهیزات مربوط به رستوران واقع در دربند بوده است که در قالب سه فقره دستور قضایی آزادسازی شد.

نیکنام افزود: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند، حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز