خبرگزاری کار ایران

هدفمندسازی و ارتقاء اثربخشی خدمات؛ راهبرد پتروشیمی‌جم در حوزه مسئولیت‌های ‌اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۸۹

جلسه هم‌اندیشی کمیته راهبردی مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی جم با مسئولان کمیته امداد شهرستان‌های عسلویه، جم، دیر و کنگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از پتروشیمی‌جم؛ با هدف ارتقاء اثربخشی و هدفمندسازی خدمات ارائه شده توسط شرکت پتروشیمی‌جم، جلسه هم‌اندیشی با مدیران کمیته امداد شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر در سایت صنعتی مجتمع عسلویه برگزار شد.

احسان پوری دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌جم با اشاره به لزوم هماهنگی با سازمان‌های خدمات‌رسان در منطقه عسلویه، هدف از تشکیل کمیته مسئولیت‌های اجتماعی را ساماندهی و ارتقاء خدمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد که با دستور دکتر سعیدی مدیر عامل جدید پتروشیمی جم در هفته‌های گذشته تشکیل شده است.

مدیر روابط‌عمومی امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم در ابتدا از مدیران نهادهایی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش درخواست کرد طرح‌ها و پیشنهادهای خود را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌های صنعتی مستقر در منطقه در جهت افزایش تاثیرگذاری و حمایت ماندگار از استعدادها، توانمندسازی ظرفیت‌های نیروی انسانی ساکن منطقه ارایه نمایند.

همچنین در ابتدای جلسه مصطفی ملکوتی، عضو کمیته مسولیت‌های اجتماعی توضیحاتی درخصوص نحوه تخصیص کمک‌ها و خدمات به مددجویان کمیته امداد در ادوار گذشته داد. وی با اشاره به اینکه خدمات عمومی و حمایت‌ها در حوزه‌های درمانی، مسکن و سایر موارد از طریق کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت انجام می‌شود، افزود: شرکت پتروشیمی جم علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی که از طریق شورای راهبردی مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی که مستقر در منطقه انجام می‌دهد، در نظر دارد در راستای توانمندسازی و ارتقاء سطح آموزش در منطقه به حمایت از استعدادها و افرادی که در حوزه‌های گوناگون همچون هنر، کارآفرینی و فعالیت‌های ویژه‌ای از این قبیل مشغول هستند؛ بپردازد.

دراین نشت مدیران کمیته امداد ابراز امیدواری کردند با رویکرد جدید و تفکر توسعه‌ای مدیریت جدید پتروشیمی‌جم فعالیت‌ها و خدمات اثربخشی در منطقه ارائه شود و همچنین ضمن تقدیر از برگزاری جلسه پیشنهاد شد جلسات هم‌اندیشی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با سایر نهادهای خدمات‌رسان منطقه در جهت ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز