خبرگزاری کار ایران

برنامه ریزی تولید و فروش سه ماهه دوم سال 98 پتروشیمی جم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۲۰

برنامه ریزی تولید و فروش سه ماه دوم سال، ویژه واحدهای پلیمری شرکت پتروشیمی جم با حضور مدیرعامل بررسی شد.

به گزارش ایلنا؛ جلسه برنامه ریزی تولید و فروش سه ماه دوم سال، ویژه واحدهای پلیمری این شرکت در محل سالن کنفرانس مجتمع واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
 
در این جلسه که با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و مدیران ارشد همراه بود. برنامه تولید و فروش واحدهای پلیمری در سه ماهه دوم سال جاری مورد بررسی قرار گرفت .
 
در ادامه: اولویت بندی گریدهای پلیمری با توجه به بازار هدف همراه با پیش بینی حاشیه سود مطمئن، میزان تولید هر گرید باتوجه به کشش و درخواست بازار، برنامه ریزی ظرفیت تولید سه ماهه واحدهای پلیمری و ریز جزئیات تولید در واحدها از جمله سرفصل این جلسه 2 ساعته بود که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.
 
سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم در این جلسه با تاکید بر توجه به بازارهای هدف و حاشیه سود مطمئن برای محصولات پلیمری از مسئولین حوزه برنامه ریزی تولید، تلاش حداکثری در برنامه ریزی مناسب جهت پیشگیری ازعدم انبارش محصول را خواستار شد. 
 
وی همچنین در بخش بازاریابی وفروش نیز نقطه نظرات خود را در راستای بهره وری حداکثری مجتمع بیان کرد و از مدیران این حوزه خواهان تلاش در یافتن بهترین بازارهای هدف شد.
 
سعیدی در ادامه خواستار تشکیل کارگروهی در حوزه برنامه ریزی تولید و فروش شد تا در بازه زمانی مشخص و قبل از اتمام هر دوره سه ماهه، نسبت به کارشناسی و تدوین برنامه بعدی اقدام و پیش فرض ها، پیشنهادات و دیگر پارامترهای مورد نیاز جهت ارائه در جلسه اصلی برنامه ریزی تولید و فروش را آماده سازی نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز