خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه چاینا پلاس 2019 فرصتی برای معرفی و فروش محصولات پتروشیمی جم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۷۴۳

در نمایشگاه چاینا پلاس با شرکت های صاحب نام و مشتریان عمده محصولات پلیمری و شیمیایی جم و تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی- افزودنی ها در بازار بزرگ چین مذاکرات خوبی انجام شد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه چاینا پلاس 2019 بزرگترین نمایشگاه پلاستیک و لاستیک در آسیا یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه های جهان با حضور علاقمندان و بازرگانان بسیاری از سراسر دنیا با موضوع "نوآوری کلید آینده" در شهر گوانجو چین برگزار شد.
 
پتروشیمی جم از سال 2014 به صورت متوالی در این نمایشگاه حضور موثر پیدا کرد و امسال نیز با قدرت در نمایشگاه چاینا پلاس 2019 با تبلیغات محیطی چشم نواز و استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان حاضر شد و با شرکت های صاحب نام و مشتریان عمده محصولات نهایی پلی اتیلن سنگین و سبک خطی، پلی پروپیلن، محصولات شیمیایی جم و تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی- افزودنی ها و کاتالیست های جایگزین در بازار بزرگ چین وارد مذاکره شدند.
 
این رویداد باشکوه فرصت مناسبی برای جم بود تا با مشتریان قدیمی و وفادار دیدار و گفتگو کنند و با ارائه راه حل ها و پیشنهادهای سازنده درخصوص رفع موانع و مشکلات فروش محصولات دربازارهای جهانی، ارتقاء ویژگی‌های محصولات تولیدی و چگونگی جذب تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی– افزودنی ها با هدف کاهش قیمت و استمرار تامین مواد، تمهیداتی اندیشیده شود.
 
همچنین در این دوره از نمایشگاه با مشتریان و بازرگانانی که مصرف کننده نهایی محصولات پتروشیمی جم در کشورهای چین، هلند، ژاپن، هند، آفریقا، حوزه خلیج فارس و ... بودند مذکراتی انجام شد و کلیه محصولات پلیمری به خصوص محصولات استراتژیک جدید جم به صورت فنی، تخصصی و کاربردی به نحو شایسته معرفی و نتیجه جلسات برآن شد تا در قدم اول با ارسال نمونه محصولات روند صادرات محصولات پلیمری پتروشیمی جم به صورت گسترده انجام شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز