خبرگزاری کار ایران

ازسوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تشریح شد

مدیریت بحران در ۲ جبهه پشتیبانی در مناطق سیل‌زده خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۷۱

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای مدیریت بارش‌های سیل‌آسا و شرایط فوق‌العاده اعلام شده در استان خوزستان و استان‌های همجوار را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، احمد محمدی با تاکید بر حضور و همیاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در استان‌های سیل‌زده از جمله خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار شانا گفت: با توجه به وجود ۱۰ تا ۱۲ سد در خوزستان و همجواری این استان با رودخانه‌های دز، کرخه و کارون، از زمان آغاز سیلاب‌ها حجم زیادی از ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین از جمله انواع لودر، بیل‌مکانیکی، انواع پمپ‌های تخلیه آب، اتوبوس و خودروهای سبک برای جابه‌جایی مردم به این مناطق اعزام شده است.

وی همچنین با تاکید بر مدیریت بحران در استان‌های جنوبی کشور در پی بارش‌های سیل‌آسا از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دو جبهه پشتیبانی از تاسیسات شرکتی شامل تاسیسات، کارخانه‌ها، ماشین‌آلات و چاه‌هایی که در پهنه مناطق نفت‌خیز جنوب در پنج استان کشور قرار دارند و نیز همیاری عمومی به مناطق سیل‌زده، افزود: با توجه به شرایط فوق‌العاده اعلام شده برای استان خوزستان و امکان رهاسازی آب سد کارون، کرخه و دز، همکاران ما با حضور شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته از ابتدای وقوع رویداد تاکنون کار پشتیبانی را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به حضور دائمی مدیران این شرکت در نشست‌های ستاد بحران این شرکت، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در ستاد مدیریت بحران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و نفت و گاز اروندان و ... طبق تقسیم‌بندی‌های انجام شده در جغرافیای مختلف، معین استان‌های مختلف شده‌اند.

محمدی با تشریح تقسیم‌بندی‌های انجام شده، تصریح کرد: طبق این تقسیم‌بندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران معین مناطق باوی، کارون و اهواز، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان معین بخش‌های خرمشهر و شادگان، شرکت متن معین مناطق هویزه تا شمال خرمشهر (دشت آزادگان)، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان معین مناطق مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، هفت گل و لب‌ سفید هستند.

وی تاکید کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران معین بخشی از شهرستان‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر و شرکت نفت و گاز آغاجاری معین شهرهای شرقی استان خوزستان از جنوب و جنوب غرب، کهگیلویه و بویراحمد تا شهرستان‌های امیدیه، ماهشهر و هندیجان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون و کارون نیز معین مناطق روستایی اطراف شهر اهواز، شهر اهواز و کارون هستند.

محمدی ابراز امیدواری کرد که با حضور فعال و شبانه‌روزی کارکنان این شرکت و با تدابیر اندیشیده‌ شده در ستاد مدیریت بحران، بارش‌های پیش‌بینی شده برای این مناطق مشکل خاصی را متوجه مردم و تاسیسات نکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز