خبرگزاری کار ایران

با برگزاری کنفرانس تخصصی ترانسفورماتور؛

پیشرفت‌های ایران در صنعت ساخت ترانس به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۱۱

همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس ترانسفورماتور در تهران و با حضور مدیران صنعت برق و شرکت توانیر، پیشرفت‌های ایران در صنعت ترانسفورماتور به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا از توانیر؛ همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس ترانسفورماتور در تهران و با حضور مدیران صنعت برق و شرکت توانیر،  پیشرفت های ایران در صنعت ترانسفورماتور به نمایش در می آید.

دراین کنفرانس که مهمترین اتفاق سالانه کشور در صنعت ترانسفورماتور به شمار می رود و در جهت انتقال تجربیات و کسب دانش روز برگزار می شود، مهندس سید زمان حسینی معاون انتقال توانیر در خصوص آخرین وضعیت ناوگان ترانسفورماتوری صنعت برق به ویژه در بخش انتقال و فوق توزیع سخن خواهد گفت.

در این کنفرانس که در سال جاری با حضور سازندگان داخلی و دو شرکت آلمانی برگزار می شود، با تلاش برای کیفی سازی،  بهترین مقالات در کمترین تعداد انتخاب و ارائه خواهد شد.

براین اساس امسال در این کنفرانس قرار است 16 مقاله داخلی و 8 مقاله خارجی ارائه شود که چکیده تجربیات و دانش روزی است که هم اکنون درصنعت ترانسفورماتور دنیا در حال بررسی است.

این مقالات در محورهای طراحی و تولید، تست، نصب  و بهره برداری، حمل و نقل، تجهیزات حفاظتی، مدیریت عمر ترانسفورماتور، تعمیرات و  تجهیزات جانبی ارائه خواهند شد.

براساس این گزارش، پنجمین دوره کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور امسال از 9 الی 10 بهمن ماه جاری  در مجموعه فرهنگی ریاست جمهوری برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز