خبرگزاری کار ایران

اهتمام پژوهشگاه صنعت نفت به مسئله توسعه فناوری

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۱۵۷

دویست و پنجاه و پنجمین جلسه مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه به میزبانی وزارت نفت در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از پژوهشگاه صنعت نفت، در این مراسم  توفیقی ضمن معرفی و ارایه گزارش عملکرد پژوهشگاه صنعت نفت گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این مجموعه که آن را از دیگر مراکز تحقیقاتی متمایز می‌کند اهتمام این مرکز به موضوع "توسعه فناوری" است چرا که ماهیت اصلی این پژوهشگاه تحقیق و توسعه است.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت‌های پژوهشگاه باید به توسعه فناوری منجر شود و فناوری‌ها به صنعت ارایه شوند و پس از تست آن‌ها در صنعت می‌بایست به یک نتیجه کاربردی تبدیل شوند.

 توفیقی تاکید کرد که آثار عملکرد پژوهشگاه را می‌توان در سراسر کشور شاهد بود و افزود: این مجموعه در تمام زنجیره ارزش صنعت نفت فعالیت می‌کند و با داشتن پردیس‌های سه گانه توانسته است فعالیت‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف ارایه دهد و انجام پروژه‌های مختلف نتایج اقتصادی بالایی را برای کشور نیز به همراه داشته است.

وی منابع انسانی را از دیگر ویژگی های مهم این مرکز برشمرد و گفت: وجود نیروی انسانی متخصص باعث شده است که این مرکز از بسیاری از مجموعه‌های مشابه خود متمایز شود چرا که از نظر کمی و کیفی می‌توان آن‌ها را در سطح بسیار بالایی دانست.

توفیقی با بیان این‌که این مجموعه توانسته است ارتباطات موثری با مدیران صنعت با هدف شناسایی نیاز‌های آن‌ها برقرار کند تصریح کرد: همواره تلاش شده است نیاز‌ها و مشکلات صنعت را شناسایی و برای برطرف کردن‌آن‌ها راه‌حل‌های فناورانه ای را ارایه دهیم و امیدواریم با مراکز تحقیقاتی ودانشگاه‌های داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف بتوانیم قرارداد‌های همکاری مناسبی را منعقد کنیم.

رئیس پژوهشگاه با تاکید بر اینکه صرفا با اتکا به توانمندی نیرو‌های این مجموعه اهداف خود را دنبال نمی‌کنیم تصریح کرد:‌ با توجه به توانمندِ‌ و پتانسیل موجود در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و حتی بخش‌های خصوصی درصدد آن هستیم که در زمینه‌های مختلف تفاهم‌نامه‌های همکاری را با آن‌ها منعقد کنیم و بتوانیم پروژه‌های مشترکی را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز