خبرگزاری کار ایران

استقرار تجهیزات و نیروهای عملیاتی آبفای تهران در ۴ شهر عراق

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۵۱

مدیرعامل آبفای استان تهران در تشریح فعالیت‌های این شرکت در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی به نمایندگی وزارت نیرو گفت: تاکنون ۱۴دستگاه خودرو سنگین شامل تانکر آبرسانی و واترجت برای دفع و شست‌وشوی فاضلاب راه‌ها و ۱۱ دستگاه بویلر برای گرم‌کردن آب در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا مستقر شده‌ است.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "محمدرضا بختیاری" افزود: تلاش کرده‌ایم با استفاده از تجهیزات شست‌وشوی شبکه فاضلاب، بهداشت عمومی شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا ارتقا یابد.

بختیاری با بیان اینکه این اقدامات با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور انجام شده است، گفت: علاوه بر این، آبفای استان تهران مسئولیت تامین آب حدود ۵۰۰ موکب مستقر در این شهرها را بر عهده دارد.

او با تاکید بر ضرورت خدمات‌رسانی در حوزه حفظ بهداشت و افزایش رفاه زائران اربعین اظهار داشت: برای فراهم‌کردن بهداشت عمومی زائران شرایط نصب ۱۲۰۰ سردوش حمام را در شهرهای مقدس عراق فراهم کرده‌ایم که از ۱۰ روز پیش از اربعین آماده بهره‌برداری می‌شوند. از این تعداد ۲۵۰ چشمه در نجف اشرف، ۶۰۰ چشمه در کربلای معلی، ۱۵۰ چشمه در سامرا، ۱۵۰ چشمه در کاظمین و ۵۰ چشمه در امام‌زاده سیدمحمد واقع در شهر بَلَد نصب می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه ۴۵ روز پیش از اربعین نیروهای این شرکت برای ارائه خدمات به شهرهای عراق اعزام شده‌اند، گفت: در حال حاضر نیروهای انسانی آبفای استان تهران در دو نوبت و به تعداد ۱۲۰ نفر شامل کارگر فنی، نصاب و بهره‌بردار در شهرهای سامرا (۱۵ نفر)، کاظمین (۲۵ نفر)،‌ نجف (۳۰ نفر) و کربلا (۵۰ نفر) اعزام شده‌اند تا برای نصب دوش‌های حمام، نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب از روی خطوط آب و فاضلاب این شهرها و شست‌وشوی فاضلاب اطراف حرم امام‌ حسین (ع)، بین‌الحرمین و حرم حضرت ابوالفضل(ع) اقدام کنند.

گفتنی است آبفای استان تهران برای اطلاع‌رسانی خدمات‌ انجام‌شده و آموزش برخی موارد به زائران و خادمان اربعین حسینی(ع) صفحه اینترنتی ویژه اربعین را به نشانی https://arbaeenabfa.tpww.ir راه‌اندازی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز