خبرگزاری کار ایران

دومین المپیاد علمی-پژوهشی مهندسی نفت کشور در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۸۸

نخستین جلسه کمیته راهبری این المپیاد چهارشنبه، 2 اسفند ماه با موضوع توسعه فرهنگ ایده و کارآفرینی، بررسى اهداف کلان و آیین نامه این رویداد، در سالن مدیریت اکتشاف شرکت ملى نفت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دانشگاه صنعتی شریف، با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران و نیز ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد دومین المپیاد علمی - پژوهشی مهندسی نفت کشور (اویلمپیک) را در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار کند.

نخستین جلسه کمیته راهبری این المپیاد چهارشنبه، 2 اسفند ماه با حضور جمشید جعفرپور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدصالح هندی مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت و دبیر پژوهشی المپیاد، سعید جمشیدی، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و دبیر علمی المپیاد و سجاد حق شناس لاری دبیر اجرایی با موضوع توسعه فرهنگ ایده و کارآفرینی، بررسى اهداف کلان و آیین نامه این رویداد، با دعوت از بیش از 50 مدیر و کارشناس صنعت نفت در محل سالن جلسات شرکت مدیریت اکتشاف شرکت ملى نفت ایران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است بخش پژوهشی این المپیاد با الهام از رقابت های مورد حمایت شرکت های بین المللی برای اولین بار در صنعت نفت کشور به صورت فراخوان عمومی مشکلات شرکت های فعال در این صنعت و جذب پروپوزال از صاحبان ایده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز