خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نیروگاه خورشیدی 100کیلوواتی در شهرک صنعتی کمال الملک

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۸۱۶

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از راه اندازی نیروگاه خورشیدی 100کیلوواتی در شهرک صنعتی کمال الملک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی؛ " مسعود مهدی زاده مقدم" در حاشیه مراسم راه اندازی این نیروگاه خورشیدی گفت: این نیروگاه با ظرفیت تولید 100 کیلووات برق و هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون راه اندازی شد.

وی افزود: اجرای 'پنلهای خورشیدی بر روی بام' با این حجم از ظرفیت تولید با استفاده از متخصصان داخلی فصل جدیدی را در استفاده از نیروهای تجدیدپذیر در این شهرستان گشوده است.         

مهدی زاده اظهار داشت: تولید پنلهای خورشیدی با ظرفیت تولید سالانه 30 مگاوات در همین شهرک صنعتی سبب اشتغالزایی شده است.   

وی همچنین به پیشرفت شهرستان فیروزه ظرف 2 سال اخیر در حوزه اقتصادی اشاره و بیان کرد: هفت واحدی تولیدی در شهرک صنعتی کمال الملک فعالیت دارند و ظرف 2 ماه آتی سه واحد صنعتی دیگر نیز بهره برداری می شوند. تا پایان سال 1397 شهرک صنعتی کمال الملک به بهره برداری کامل خواهد رسید.     

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: ظرفیت شرکت تولیدی پنلهای خورشیدی پارسال 30 مگاوات بود اما امسال به 60‌مگاوات افزایش یافته است.      

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مجموعه برای 100 نفر به صورت مستقیم در سه نوبت کاری و برای 50 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.            

یادآور می شود مرکز شهرستان 43 هزار نفری فیروزه در فاصله 147 کیلومتری غرب مشهد واقع است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز