خبرگزاری کار ایران

با همکاری ایدرو و دانشگاه صنعتی شریف؛

نخستین کارخانه تولید فیلتر تصفیه آب در البرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۴۷

کارخانه تولید فیلتر تصفیه آب که نخستین بار در کشور با سرمایه گذاری ایدرو و همکاری محققان دانشگاه صنعتی شریف تولید شده، به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرونیوز، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان محیط زیست و مدیرعامل ایدرو، کارخانه تولید فیلتر تصفیه آب در شهرک کاوش استان البرز افتتاح شد.

ظرفیت نهایی طرح ۵۰ هزار عدد فیلتر استاندارد ۸ اینچی ممبران در سال و با سرمایه گذاری کل ۳۵۰ میلیارد ریال است که در این میان ظرفیت فاز اول طرح ۲۲ هزار و ۵۰۰ عدد فیلتر استاندارد ۸ اینچی ممبران در سال و با سرمایه گذاری کل ۱۳۰ میلیارد ریال است.

گفتنی است که دبی بالاتر و طول عمر بیشتر از مشخصه های فیلتر ممبران محسوب می شود.

مرحله اول طرح که متعلق شرکت غشا گستر دالاهو(GHGD) است، شامل تولید فیلترهای اسمز معکوس(RO) جهت آب‌های لب شور خواهد بود و در ادامه و با گذشت زمان قادر انواع فیلترهای ممبران جهت تصفیه آب دریا را نیز تولید می کند.

شایان ذکر است که این طرح که به صورت دانش بنیان است توانسته زمینه اشتغال حدود ۳۰ نفر را فراهم آورد.

شرکت غشا گستر دالاهو(GHGD) از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در شهرک کاوش در استان البرز مستقر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز