خبرگزاری کار ایران

پاسخ عبدالرضا حمیدی به اظهارات بهروز روزبهانی در خصوص صنعت کاتالیست

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۹۷۰

دکتر عبدالرضا حمیدی، عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و مدیرعامل شرکت گهر سرام به اظهارات آقای دکتر بهروز روزبهانی رئیس تحقیقات دانشکده نفت آبادان، در خصوص صنعت کاتالیست پاسخ داد.

به گزارش ایلنا متن پاسخ دکتر حمیدی به شرح زیر است:

اخیرا خبری در سایت خبرگزاری ایلنا قرارگرفته تحت عنوان " تقلب در بازار کاتالیست " که اینجانب بنابه وظیفه و بمنظور صیانت از تولید داخل و ضرورت حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان کاتالیست کشور تقاضای چاپ شکواییه ارسالی را در بخش خبرگزاری کار ایران و بخش اقتصادی ، نفت و انرژی جهت روشن شدن اذهان عمومی دارد .

برادر عزیز جناب آقای دکتر روزبهانی

انتظار میرفت شخص عالم و فرهیخته ای همچون جنابعالی ، قبل از هرگونه اظهار نظری با احتیاط و ملاحظات بیشتر نظرات خودتان بیان می فرمودین. کافی بود اطلاعات لازم و کافی را از انجمنی که احتمالا از وجود آن بی اطلاع هستید! میگرفتید و سری هم به چند کارخانه ای که با جان و دل و هزار و یک مشکل، سر در کار تحقیق ، تولید و توسعه کاتالیست و جاذب ایران دارند میزدید و بعد شمشیرتان را می کشیدین ، برادر عزیز واقعاً اگر اعتقادی به ساخت داخل دارید. در چنین شرایطی که همگی ماها در تلاش برای جلوگیری از ورود کالاهای مشابه خارجی پله های وزارتخانه ها را روزانه در مینوردیم و بعد از 5 سال بتازگی موفق به ایجاد اعتماد و حتی جلوگیری از ورود برخی اقلام کاتالیستی گردیده ایم . جنابعالی با تمام توان و جدیت میخواهید این اندک اعتقاد مصرف کننده از کالای با کیفیت داخلی را که 5 شرکت اصلی سازنده با افتخار بدست آورده اند را با مطالبی غیرمستند که صرفاً با حدس و گمان همراه است را تخریب نمایید.

این بی انصافی در حق همه می باشد. بی اعتمادی و کم لطفی جنابعالی چرا و از کجا نشئات گرفته است را نمیدانم ولی این را همه سازندگان کاتالیست ایران که مایع افتخار وعزت ایران شده اند و تا کنون با دست خالی و بضاعت کم مالی و فنی توانسته اند بیش از شصت نوع جاذب و کاتالیست با کیفیت و قابل رقابت حتی با سازندگان اروپایی را تولید صنعتی کرده و به بخش عظیمی از پالایشگاهها ارائه کنند خوب میدانند ، که در این راه پر تلاطم وظیفه ای جز پیشبرد این صنعت ورساندن کشور به مرز خود کفایی و عدم وابستگی به خارجیها را ندارند و بنده ضمن ارادت خاصی که به شما و دانش و تخصص حضرتعالی دارم ، میخواهم که از اعضای محترم انجمن جاذب و کاتالیست ایران که امروز مصمم و جدی تر از هر زمان ، بنا به وظیفه ذاتی خود در راه اعتلای این صنعت استراتژیک و با اهمیت بدون واهمه گام بر میدارند. دلجویی کرده و هرچه سریعتر در جهت روشن سازی و رفع  ابهام  و تهمتی که واقعاً ناروا به این قشر پرتلاش و واقعا زحمتکش زده شده ، به هر طریق ممکن اقدام فوری انچام داده و خدای ناخواسته باعث ایجاد شبهات ، دلسردی و رخوت در این صنعت نگردید.

با آرزوی ایرانی سربلند ، باعزت و پر افتخار

عبدالرضا حمیدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز