خبرگزاری کار ایران

مشارکت فعال ایدرو و شرکت های تابعه در بزرگترین نمایشگاه نفت و گاز ایران

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۷۴

ایدرو و شرکت های تابعه آن با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را در این حوزه به نمایش در می آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از  ایدرو، قرار است بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های معتبر و صاحب‌نام داخلی و خارجی برگزار گردد.

این نمایشگاه بعنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران و نمادی از تعالی صنعت نفت کشور در این حوزه محسوب می شود و شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی با حضور در این نمایشگاه، ضمن عرضه فعالیت‌ها و محصولات خود، نوآوری‌ها و دستاوردهای آتی خود را در معرض بازدید مراجعان قرار می دهند.

ایدرو و شماری از شرکت‌های تابعه آن از جمله شرک مدیریت طرح‌های صنعتی ایران IPMI، شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، شرکت لوله‌گستر اسفراین و مجتمع صنعتی اسفراین با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را به نمایش در‌می‌آورند.

با توجه به رویکرد ایدرو ، این سازمان بطور فعالانه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی وارد عمل شده و از سوی وزارت نفت بعنوان یکی از شرکت‌های معتبر و صاحب صلاحیت در حوزه اکتشاف و بهره‌برداری از میادین نفت و گاز شناخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز