خبرگزاری کار ایران

فشرده‌ترین اورهال غدیر با موفقیت به پایان رسید/ تبلور روحیه جهادی در پتروشیمی غدیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۸۹۰

پس از انجام موفقیت آمیز دو پروژه رفع گلوگاه تولید در پتروشیمی غدیر به منظور بالا بردن ظرفیت تولید، پروژه فشرده ترین اورهال این شرکت با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد روابط عمومی پتروشیمی غدیر، در این تعمیرات فشرده بیش از ۷۰۰ عدد پرمیت سرد و گرم و فضای بسته توسط واحد بهره برداری همزمان در هر سه واحد vcm، pvc ،ut با بیش از ۶۰ فعالیت اصلی صادر شد که از مهمترین آنها میتوان به تعویض مبدل های EA_314 (که برای اولین بار پس از راه اندازی مجتمع تعویض گردید) اشاره نمود. همچنین تعویض مبدل های حساس 404 و 402 و بدنبال آن عملیات  Decoking کوره کراکر، بیرون کشیدن ۱۷ عدد گان کوئینچر و به دنبال آن تمیزکاری ۵۱ عدد نازل و همچنین اصلاح بیش از ۳۰ عدد از کنترل ولوهای واحدها با ارسال به کارگاه جهت سرویس و تعویض قطعات و... انجام گردید.

از دیگر شاخصه های مهم این تعمیرات اساسی، ایجاد فرصتی بود تا واحد تعمیرات برق به انجام برخی فعالیت ها، از جمله رتروفیت کلیدهای موتوری، تست تنظیم رله ها، سرویس رسانی به موقع به نیروها، تمیزکاری الکتروموتورهای واحد vcm، تعویض تایمر فیدر، کابل کشی جدید و تمیزکاری و آچارکشی فیدرها و... بپردازد.

نکته متمایز این پروژه، حضور مدیران شرکت بصورت 24 ساعته در طول مدت تعمیرات اساسی بود که با توجه به فراگیری ابتلا به اُمیکرون و ابتلای تعدادی از پرسنل عملیاتی شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل کار خود قرنطینه شده و از طریق سیستم های ارتباطی، فعالیت ها را رصد و پیش می بردند تا کوچکترین توقف متوجه کار و عملیات تعمیرات نشود.

لازم بذکر است با توجه به کار فشرده، با نظارت های دقیق و گسترده ایمنی و به لطف خداوند هیچگونه حادثه ای در این‌ پروژه رخ نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز