خبرگزاری کار ایران

تقدیر از جانبازان بسیجی در کارخانه آبادان شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۵۰

تقدیر از جانبازان بسیجی در کارخانه آبادان شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت هفته بسیج، کارخانه قیرسازی آبادان شرکت نفت پاسارگاد میزبان جانبازان بسیجی شهرستان آبادان و جمعی از مقامات سیاسی و نظامی این شهرستان بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد ، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، مراسم تقدیر از بسیجیان با حضور سرهنگ جهانگیر محمدی، فرمانده قرارگاه شهید سردار سلیمانی آبادان و همچنین حجت الاسلام عادل فریحی، امام جمعه موقت آبادان و یوسف پای‌گذار، معاون عمرانی فرماندار این شهرستان و جمعی از کارکنان و مسئولان شرکت در آبادان برگزار شد.

سید رسول میریان، مدیر کارخانه آبادان شرکت نفت پاسارگاد در این مراسم با بیان اینکه شرکت نفت پاسارگاد با همه توان در جهت ارزآوری برای کشور تلاش میکند؛ گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج یعنی حضور در میدان و این بدان معناست که هرجا که نیاز باشد نیروهای بسیجی با همه توان حضور دارند.  

وی همچنین افزود: کارکنان و مهندسین خدوم این پالایشگاه مانند بسیجیان مخلص با درک نیاز کشور به ارزی آوری در جهت صادرات محصولات نهایت تلاش خود را بکار بسته اند. سرهنگ محمدی، فرمانده قرارگاه شهید سلیمانی آبادان نیز گفت: ارتش حزب بعث با محاسبه دقیق توان نظامی ایران به کشورمان حمله ور شد اما آنها در محاسباتشان نیروی  قدرتمند و مردمی بسیج را لحاظ نکرده بودند.

وی همچنین افزود: نیروهای بسیج با حداقل امکانات کشور را از دست دشمن نجات دادندو همین تسری فرهنگ بسیجی به کشورهای سوریه ، عراق و یمن نیز این کشورها را از هجوم دشمنانشان نجات داد. در این مراسم از هفت تن از بسیجیان استان و کارخانه آبادان نفت پاسارگاد قدردانی و به رسم یادبود هدیه ای تقدیم این عزیزان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز