خبرگزاری کار ایران

مهندس حمزه ای خبر داد:

فیرمکو برنده مناقصه تعمیر و نگهداری پتروشیمی فرآورش شد/ امتیاز بالای فیرمکو در ارزیابی‌های کیفی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۲۷۳

سرپرست شرکت فیرمکو پارس (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: تلاش‌های صورت گرفته موجب شد که فیرمکو بتواند سه سال دیگر پروژه تعمیر و نگهداری مجتمع فرآورش را بر عهده داشته باشد. تلاش فیرمکو بر این است که بتواند پروژه‌های سودده را حفظ کند.

به گزارش ایلنا، مهندس محمدامین حمزه‌ای، سرپرست شرکت فیرمکو پارس گفت: شرکت فیرمکو روز گذشته مناقصه تعمیر و نگهداری پتروشیمی فرآورش در مجتمع پتروشیمی بندر امام را برنده شد. مدت این قرارداد سه سال است.

حمزه‌ای اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته موجب شد که فیرمکو بتواند سه سال دیگر پروژه تعمیر و نگهداری مجتمع فرآورش را بر عهده داشته باشد. تلاش فیرمکو بر این است که بتواند پروژه‌های سودده را حفظ کند. در آخر سال هم مناقصه پتروشیمی بسپاران را در پیش داریم که فیرمکو برای حفظ این پروژه هم تلاش دارد. کما این که در گذشته هم توانستیم مناقصه پتروشیمی پردیس، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان آمونیاک دنیا را به مدت دو سال دیگر برنده شویم و آن پروژه را حفظ کنیم.

سرپرست شرکت فیرمکو تاکید کرد: تمام این موفقیت‌ها به دلیل تلاش‌های تیم مهندسی فیرمکو و اعتمادی است که کارفرمایان به فیرمکو دارند. فیرمکو در تمام ارزیابی‌های کیفی که در پتروشیمی‌ها انجام می‌شود به عنوان شرکت اول، بیشترین امتیاز را می‌آورد. این نشان دهنده عملکرد مناسب فیرمکو است و اعتماد به این شرکت است. امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گرفته، شاهد تداوم این موفقیت‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز