خبرگزاری کار ایران

حضور موفق در مناقصات حوزه نفت و گاز کشور و انعقاد قراردادهای جدید در شرکت تسدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۲۸

مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید گفت: تسدید یکی از شرکت‌های مطرح و بنام کشور در صنعت نفت و گاز بوده و با شناسایی مستمر مناقصات، انعقاد قراردادهای مرتبط و اجرای پروژه ‌های متنوع در زمینه‌های مختلفی ازجمله پیمانکاری عمومی (GC) در صنایع بالادست و پایین‌دست نفت، گاز، پتروشیمی، پروژه‌های بخش ساحلی (ON Shore) و بخش فراساحلی (OFF Shore)، طراحی و ساخت انواع جکت و سکوهای دریایی، اجرای خطوط لوله زیر دریایی، نصب و راه‌اندازی گوی‌های شناور (SPM) و…؛ فعالیت می کند.

پیروز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، عنوان کرد: شرکت تسدید، یکی از سرمایه‌های کشور است که با سابقه ای 20 ساله در صنعت استراتژیک نفت و گاز موفق به اجرای پروژه های بزرگ و متعددی شده است. از این میان می‌توان به برخی از این پروژه‌ها همانند ساخت 11 دستگاه جکت سه‌پایه و چهارپایه، ساخت یک دستگاه سکوی اضطراری در منطقه هنگام، اجرای چند صد کیلومتر کیلومتر خط لوله خشکی و زیر دریایی در مناطق نفتی دریایی رشادت، ایلام، سلمان، ابوذر و نوروز، خرید و نصب یک دستگاه SPM - گوی شناور- برای پالایشگاه گاز فجر جم، احداث واحد نمک‌زدایی در لب‌سفید خوزستان و ...، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت تسدید گفت: در این میان تسدید، به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی سدید؛ به حوزه نگهداری و بهره برداری پالایشگاهی نیز ورود کرده است و پروژ‌ه‌های بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری پالایشگاه ششم پارس جنوبی، پالایشگاه گازی فجر جم و پالایشگاه فراورش گازی هنگام را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار کرد: تقویت حوزه‌های کاری شرکت، جزو رئوس برنامه‌های عملیاتی قرار گرفته است و شناسایی مناقصات مطرح در حوزه نفت و گاز و حضور مستمر در این مناقصات با تلاش های صورت گرفته، منجر به روند مستمر عقد قراردادهای مختلفی در شرکت شده است که از این میان می‌توان به انعقاد قرارداد انجام عملیات صنعتی پالایشگاه‌های ششم و نهم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به ارزش بیش از 900 میلیارد تومان در شهریور ماه سال جاری اشاره داشت. ضمن اینکه شرکت در مناقصه پایانه های صادراتی متانول سیراف نیز حضور یافته است  که پروژه بزرگی است.

وی اظهار کرد: شرکت با بهره‌مندی از نیروهای انسانی متخصص و توانمند و باسابقه و در راستای توسعه فعالیت‌های مرتبط؛ با تقویت حوزه توسعه بازار خود، شناسایی و حضور مستمر در مناقصات مختلف را به شکلی سیستماتیک، در دستور کار قرار داده است و بر همین اساس در برنامه های آتی شرکت، توسعه فعالیت‌های پیمانکاری حوزه نفت و گاز در اهم اقدامات قرار دارد که می‌توان تقویت حضور در حوزه بهره‌برداری و نگهداری O&M (Operation & Maintenance) و ورود به کسب و کار اکتشاف و تولید E&P (Exploration & Production)  را از این دست برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز