خبرگزاری کار ایران

ادامه واکسیناسیون کارکنان در نفت پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۷۴۶

کارکنان دفتر مرکزی پاسارگاد واکسینه شدنددر ادامه روند انجام واکسیناسیون کارکنان شرکت نفت پاسارگاد که از استان‌های جنوبی آغاز و در کارخانه قیرسازی پاسارگاد در تهران نیز اجرا شده بود هفته گذشته کارکنان شرکت مستقر در کارخانه اراک ،تبریز و دفتر مرکزی تهران نیز واکسینه شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، در ادامه روند انجام واکسیناسیون کارکنان شرکت نفت پاسارگاد که از استان‌های جنوبی آغاز و در کارخانه قیرسازی پاسارگاد در تهران نیز اجرا شده بود هفته گذشته کارکنان شرکت مستقر در کارخانه اراک ، تبریز و دفتر مرکزی تهران نیز واکسینه شدند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد ، با پیگیری‌های مستمر انجام شده توسط مدیرعامل و هیئت مدیره، کارکنان نفت پاسارگاد بعنوان تلاشگران پیشگام در عرصه تولید واکسینه شدند. نفت پاسارگاد همواره برای سلامت منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی این شرکت اهمیت بالایی قائل بوده است. حفظ پروتکل‌ها و عمل به کلیه دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا از جمله اعمال دورکاری کارکنان، از شروع فراگیری این بیماری همواره در دستور کار این شرکت بوده‌است و اجرای طرح واکسیناسیون نیز در جهت حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از شیوع بیماری در محیط‌های کاری نفت پاسارگاد انجام شده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز