خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی در آخرین جلسه فنی پتروشیمی جم در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۷۶

محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه در آخرین جلسه فنی صبحگاهی مدیران شرکت پتروشیمی جم به‌صورت مجازی حضور یافت.

به گزارش ایلنا از پتروشیمی جم در جلسه فنی صبحگاهی مدیران پتروشیمی جم که به‌صورت مجازی برگزار شد وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی، دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و آقای بازارنوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در جلسه حضور داشتند.

 در این جلسه مجازی گزارش کاملی از فرایند تولید و عملیات صنعتی این شرکت در سال ۹۹ و همچنین کسب بیشترین رکوردهای تولید در سال ۹۹ ارائه شد.

 شریعتمداری در ابتدای جلسه آثار فعالیت‌های پتروشیمی جم بر مجموعه صندوق بازنشستگی را مشهود و قابل‌توجه ارزیابی کرد و گفت: باید به‌گونه‌ای عمل شود که مدیران در کلیه سطوح وزارتخانه بدانند که آثار فعالیت خود و مجموعه تحت نظارتشان چه تحولی در زندگی قشر محترم و محجوب بازنشستگان کشور دارد.

وی نام‌گذاری سال 99 با عنوان سال جهش تولید در متن تحریم‌های متعدد و تأثیر مخرب ویروس کرونا بر تمامی ابعاد ملی و جهانی را تصمیمی شجاعانه برشمرد که کشور را در مسیر تازه برای پیشرفت و پویایی قرارداد.

 در ادامه مدیریت ارشد شرکت پتروشیمی جم با ارائه گزارش تولید و عملیات در سال ۹۹ به کسب بیشترین رکورد تولید محصولات شرکت همانند سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در سال جاری ضمن شکستن رکورد تولید سال 98، رکوردهای جدید و قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به گذشته به ثبت رسید که این امر مهم حاصل تلاش و کار جمعی متخصصان، مدیران و کارکنان پتروشیمی جم است.

ثبت رکورد تولید یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن اتیلن برای اولین بار که حدود ۷۰ هزار تن از سال گذشته بیشتر بوده و تا پایان سال به یک‌میلیون و ۲۲۰ هزار تومان می‌رسد.

 همچنین برای اولین بار پتروشیمی جم از مرز ۱۰۰ هزار تن تولید بوتادین عبور کرد، درحالی‌که در سال قبل رکورد ۸۹ هزار تن را زده بود.

در تولید پلیمرها نیز این شرکت درخشش فوق‌العاده‌ای داشته است. تولید HD در سال ۹۸ برای اولین بار ظرفیت اسمی را پشت سر گذاشت و در تولید PE نیز در سال ۹۸ برای اولین بار رکورد 322 هزار تن را کسب کرد که این عدد در سال 99 به حدود ۳۸۰ هزار تن رسیده است.

 مدیرعامل پتروشیمی جم در ادامه افزود رکوردهای پتروشیمی در سال 98 و 99 در حالی به ثبت رسید که شاهد اعمال تحریم‌های متوالی، جنگ اقتصادی، همه‌گیری ویروس کرونا و کاهش قیمت نفت بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز