خبرگزاری کار ایران

دریافت تندیس زرین صنعت برگزیده سبز توسط پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۸۷۵

پتروشیمی مارون به عنوان صنعت برگزیده سبز کشور موفق به دریافت تندیس زرین، از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بیست و دومین همایش واحدهای صنعتی و خدماتی سبز شده است.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور در 12 اسفند ماه سال جاری، با حضور عیسی کلانتری؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، سعید نمکی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی و خدماتی برگزیده کشور در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این دوره از همایش صنعت سبز کشور، شرکت پتروشیمی مارون به همراه چهار واحد صنعتی دیگر کشور موفق به کسب تندیس زرین و عنوان صنعت سبز برگزیده ملی شدند.

پتروشیمی مارون پیش از این نیز موفق به کسب "تندیس سیمین" در بیست و یکمین دوره از همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز شده بود که استمرار موفقیت این شرکت در رسیدن به این دستاورد بی نظیر و انتخاب به عنوان صنعت برگزیده سبز ملی از بین تمامی صنایع کشور، نشان از تعهد مدیریت و کارکنان شرکت نسبت به حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار می باشد.

همایش واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در پایان هر سال از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در راستای حفاظت از محیط زیست و به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی و همچنین ترویج فرهنگ محیط زیستی و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده های محیط زیستی و ایجاد فضای رقابتی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز