خبرگزاری کار ایران

افزایش تولید و صادرات شرکت پتروشیمی جم در سال 99

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۶۵

مدیر فروش و بازار یابی شرکت پتروشیمی جم گفت: امسال رکوردهای تولید در بخش عملیاتی شامل افزایش تولید و بهبود عملکرد کارخانه را شکستیم.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی  پتروشینی جم؛ آقای سعید شیر دل،‌ مدیر فروش و بازار یابی شرکت پتروشیمی جم در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با اعلام این مطلب گفت: امسال توانستیم در تولید اتیلن برنامه پیش بینی شده را محقق کرده و نسبت به سال قبل حدود 5 درصد افزایش تولید داشته باشیم. در بخش پلیمر در دو واحد پایین دستی HD و PE توانستیم به ظرفیت 120 درصد ظرفیت اسمی برسیم و رکورد سال قبل را بهبود دادیم در واحد PE به تولید 360 هزار تن و در HD به تولید 340 هزار تن در سال رسیدیم.

وی افزود: در بحث فروش در دو گرید CRP100 و گرید تزریقی HD52518توانستیم بیشترین سهم را در بازار داخلی داشته باشیم.

شیردل در باره موضوع صادرات گفت: در موضوع صادرات نسبت به سال قبل عملکرد بهتری داشتیم. در طول ۱۲ ماه سال قبل توانستیم حدود 330هزار تن محصول را صادر کنیم. امسال در 10 ماه نخست توانستیم320 هزار تن صادرات داشته باشیم.  از لحاظ سودی که کسب کردیم جدای از نرخ تسعیر ارز توانستیم در 10ماه ابتدایی سال به  فروش 330 میلیون دلاری در بخش صادرات برسیم و برنامه ما تا پایان سال 100میلیون دلار دیگر است. آنچه برای سال ۹۹ برنامه ریزی کرده بودیم 280میلیون دلار  سهم صادرات بود که در این مدت توانستیم آن را محقق کرده و هم رکورد سال قبل را بزنیم.

وی تاکید کرد: این در حالی است که در دو ماه ابتدایی سال با توجه به  شیوع کرونا بازار خوبی نداشتیم. خوشبختانه در ماه های بعدی شرایط به گونه ای پیش رفت که  شرایط فروش  به حالت ایده آل بازگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز