خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه رفاه از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۴۳۲

مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه رفاه از سهامداران شرکت پتروشیمی امیرکبیر؛ به همراه مدیران این شرکت در سفری یک روزه به بندر ماهشهر از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر بازدید کرده و در جلسه‌ای که با حضور مدیران پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد؛ در جریان روند تولید، فروش، سود، ایمنی و ارتباطات این مجموعه قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر؛ مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه رفاه از سهامداران شرکت پتروشیمی امیرکبیر؛به همراه مدیران این شرکت در سفری یک روزه به بندر ماهشهر از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر بازدید کرده و در جلسه ای که با حضور مدیران پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد ؛ در جریان روند تولید ، فروش ، سود ، ایمنی و ارتباطات این مجموعه قرار گرفتند.

دکتر پهلوانی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در این جلسه : ضمن خوش آمدگویی و استقبال از حضور مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه رفاه گفت : دکتر زه تابیان همواره حمایت خود را از ما اعلام کرده است و ما هم قول داده ایم با تیم جوان عملکرد خوبی را ارائه دهیم .

 پهلوانی در ادامه بعد از گزارشی که تیم مدیریتی مجموعه امیرکبیر ارائه کرد ؛ خطاب به دکتر زه تابیان گفت: مهمترین دستاورد پتروشیمی امیرکبیر در مدت اخیر، علاوه بر تولید و موفقیت در حوزه بازرگانی و نهایتا سودآوری وفاق ، اجماع سازمانی و همدلی بین تیم مدیریت مجموعه است که اتفاقی کم نظیر در عمر این مجموعه تلقی می شود و من معتقدم این اجماع سازمانی نتایج خود را نهایتاً در عملکرد و بالندگی شرکت نشان خواهد داد.

 پهلوانی ادامه داد: وفاق و اجماع سازمانی ، سخت ترین رویداد در هر شرکت است ، در هر شرکتی این پدیده شکل بگیرد دستیابی به آرمان و اهداف به راحتی امکان پذیر خواهد بود.در حقیقت مهمترین دستاورد پتروشیمی امیرکبیر در مدت اخیر وفاق و اجماع سازمانی است. به عبارتی توسعه و پیشرفت دغدغه همه است و همه در حال تلاش برای دستیابی به این مهم هستند.

 پهلوانی یادآور شد: یکی از مهم ترین اتفاقات در این دوره ، بهتر خریدن و بهتر فروختن و همچنین تولید اقتصادی و مبتنی بر ذائقه بازار بوده است. در موضوع خوراک ، تامین خوراک پایدار برای آینده با قرارداد جدید بیدبلند و بررسی و بهبود قراردادهای موجود از سوی تامین کنندگان از جمله اتفاقات خوبی بوده است که به افزایش درآمد و سودآوری شرکت کمک کرده است.

دکتر پهلوانی در ادامه افزود: هدف و برنامه ریزی ما ثبت 700 هزار تن تولید محصولات پلیمری برای سال ١٤٠٠ است. همچنین تغییر وضعیت شرکت در بازار بورس از بازار پایه به بازار اصلی از دیگر برنامه های اصلی شرکت است‌.

 پهلوانی همچنین تاکید کرد: پتروشیمی امیرکبیر با برنامه ریزی در حوزه تامین خوراک و هماهنگی بین واحد بازرگانی و تولید و مالی؛در تلاش است تا فاصله خود در کسب حاشیه سود را با رقبای داخلی به حداقل ممکن برساند. او افزود در حوزه خوراک برنامه های خوبی داریم که در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دکتر زه تابیان : هدف اصلی ما حمایت از توسعه است

دکتر مصطفی زه تابیان نیز در این جلسه با بیان مقدماتی درباره احسان و نیکوکاری ، مجموعه پتروشیمی امیرکبیر را به دلیل آنچه آن را تلاش برای تامین مالی بازنشستگان صندوق بازنشستگی نامید ، مورد تقدیر قرار داد و گفت: هدف اصلی ما حمایت از توسعه است. مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه رفاه در ادامه با اشاره به سخنان برخی از مدیران مجموعه امیرکبیر درباره تغییرات مکرر مدیریت در این مجموعه و آسیب های این روند برای کارکرد مجموعه ضمن تایید این مطلب متذکر شد:

هدف اصلی باید ریل گذاری صحیح و تدوین برنامه توسعه در شرکت باشد به نحوی که با تغییر مدیریت ها،برنامه های کلان شرکت حفظ شده و مدیران خود را متعهد و پایبند به برنامه های توسعه ای بدانند.

وی همچنین شرکت توسعه سرمایه رفاه را حامی طرح ها و پروژه های توسعه ای عنوان کرد و با استقبال از طرح ها و برنامه های توسعه ای پتروشیمی امیرکبیر گفت: صدور توانمندی های فنی به خارج از کشور ، تدوین برنامه پنج ساله ، تشویق کارکنان به ساخت و تولید داخل قطعات از نکات مهمی است که مورد توجه قرار گرفته و باید بر ادامه این روند تاکید شود.

دکتر زه تابیان در ادامه درباره مسئولیت اجتماعی شرکت با اشاره به سخنان دکتر پهلوانی مبنی بر این که بودجه مسئولیت اجتماعی باید به سمت پروژه محور شدن و با ساختاری هدفمند پیش برود؛تاکید کرد:باید به سمتی رفت که ماهی گیری به جامعه هدف آموزش داد و بودجه مورد نظر در این مسیر مورد استفاده قرار بگیرد.

زه تابیان همچنین با اشاره به ترکیب جوان سنی پرسنل پتروشیمی امیرکبیر و نیز بدنه مدیران این شرکت ؛ بهره مندی از نیروی جوانان را برای تحقق اهداف سازمان مورد تاکید قرار داد.

شرکت توسعه سرمایه رفاه(هلدینگ بانک رفاه) ۵۲ درصد سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر را بر عهده دارد.

دکتر زه تابیان را در این سفر سعید محمدی ، معاون امور سرمایه گذاری حسن حسینی ، مدیر امور شرکت ها و مجامع و میثم محمودی آذر ، مدیر برنامه ریزی راهبردی همراهی کردند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز