خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه از پتروشیمی امیرکبیر؛

دولت آبادی: نگاه بانک تجارت به صنعت پتروشیمی توسعه‌ای است/ پهلوانی: توسعه وفاق و اجماع ملی و سازمانی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۴۰۴

مدیرعامل بانک تجارت به همراه اعضای هیات مدیره و هیات همراه در ادامه سفر خود به بندر ماهشهر و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛ امروز مهمان پتروشیمی امیرکبیر بودند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، در جلسه ای که به همین منظور و با حضور رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و دکتر پهلوانی؛مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و اعضای هیات مدیره بانک تجارت و مدیر مالی و مدیر منابع انسانی پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد؛دکتر پهلوانی با استقبال از حضور مدیر بانک تجارت در منطقه گفت:من این حرکت یعنی سفر به ماهشهر و حضور در شرکت های پتروشیمی منطقه از طرف مدیرعامل بانک تجارت گامی فراتر از مشتری مداری می دانم و این اتفاق از نظر من یک قدم موثر در راه توسعه پتروشیمی های منطقه است.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر افزود: حضور مدیرعامل بانک تجارت و ارتباط با صنعت پتروشیمی در این منطقه نشان از دغدغه ایشان به توسعه صنعت می باشد و این حرکت مهمی فراتر از مشتری مداری است .

وی افزود:موفقیت اتفاقی نیست و همچنین توسعه اتفاقی نیست؛موفقیت و توسعه زمانی محقق می شود که وفاق و اجماع ملی و سازمانی حول محور توسعه شکل گرفته باشد.بنابراین توسعه وقتی تسریع و تسهیل می شود که نهاده های اصلی و پشتیبان توسعه به صورت هماهنگ و یکپارچه عمل کنند. این نهاده ها از سیستم بانکی و گمرک گرفته تا حمل و نقل وقتی به صورت سیستمی و در مسیر درست حرکت؛قرار بگیرند،می توانند منجر به توسعه شوند.

دکتر پهلوانی ادامه داد:با توجه به این مسیر است که من این حرکت بانک محترم تجارت را همگام و در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ارزیابی می کنم و از این جهت خوشحالم که امروز میزبان مدیرعامل بانک تجارت و مدیران این مجوعه هستم.

رضا دولت آبادی در ادامه این جلسه؛ ضمن تقدیر از نگاه بلند مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر تاکید کرد که نگاه بانک به صنعت پتروشیمی نگاه توسعه ای است و امیدواریم بتوانیم نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم.دولت آبادی افزود:من صنعت پتروشیمی را یکی از صنایع مهم و تاثیر گذاری می دانم که برای توسعه و رفع موانع؛ همه تلاشم را به کار بسته ام و در خیلی از موارد حتی خارج از چارچوب های آیین نامه ای موجود؛دستور رفع موانع تامین مالی و تسهیلاتی را داده ام.

دولت آبادی تاکید کرد که در راستای این نگاه و همگامی با صنعت پتروشیمی سبد کامل و جامعی را طراحی کرده ایم ، خصوصا در حوزه LC تلاش داریم تا بتوانیم خدمات مناسبی را برای این صنعت در نظر بگیریم.

ایشان در ادامه از نگاه ملی و هدفمند دکتر پهلوانی تشکر کردند .

در پایان این جلسه از خانم قنواتی رییس شعبه بانک تجارت در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر به اهدای لوح تقدیر از طرف دکتر پهلوانی تشکر به عمل آمد .

مدیرعامل بانک تجارت را در این سفر؛علی گودرزی،مدیرعامل بانک تجارت استان خوزستان، مرتضی ترک تبریزی و عباس اشرف نژاد؛اعضای هیات مدیره، حمیدرضاشریفیان،معاون مدیرعامل در امور راهبری بازاروتوسعه کسب وکار، مهدی گودرزی،معاون مدیرعامل دراموربین الملل، ابوالقاسم آموزش،مدیرامورمشتریان و مسعودحق گوی،سرپرست مقیم جنوب شرق خوزستان همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز