خبرگزاری کار ایران

انتخاب واحد تحقیق و توسعه پتروشیمی جم به عنوان واحد برتر تحقیقاتی در میان واحدهای صنعتی و معدنی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۲۱۸

واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم بعنوان یکی از واحدهای برتر تحقیقاتی کشور از سوی وزارت صنعت، معدن تجارت انتخاب شد و به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی پتروشیمی جم، در جشنوار هفته پژوهش و فناوری کشور که روز دوشنبه 99/09/24 به صورت ویدئو کنفرانس با حضور جمعی از بزرگان این حوزه، معاونت آموزشی صمت و ریاست خانه صمت ایران برگزار شد، واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم بعنوان یکی از هفت واحد برتر و برگزیده در بین واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی کشور معرفی شد.
 
در این مراسم یونس صالحی رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: شرکت پتروشیمی جم محصول جدیدی با نام jamlene HD5000s (معروف به گرید یارن) تولید کرده است که این محصول گرید ویژه‌ای از پلی‌اتیلن بوده که در الیاف کاربرد دارد و همچنین فرایند پذیری خوب و استحکام بالا و تعادل بین مقاومت مکانیکی و نرخ بالای تولید، از ویژگی‌های این محصول است.
 
صالحی یادآور شد: این گرید برای اولین بار در کشور تولید شده و رقیب جدی برای شرکت های خارجی است که با تولید این محصول علاوه بر حذف واردات محصولات مشابه خارجی به کشور و جلوگیری از خروج ارز، کاربردهایی در تولید انواع طناب و نخ‌های تک رشته‌ای پلی اتیلن، نخ‌های نایلونی، نخ قلاب، تور ماهیگیری، چادر ماشین، کیسه سیمان و گچ و ...را دارد.
 
روابط‌عمومی و امو بین‌الملل پتروشیمی جم کسب این افتخار را به کارکنان و متخصصان محترم واحد پژوهش و فناوری پتروشیمی جم، به‌خصوص آقایان دکتر راشدی و دکتر حسینی تبریک عرض می‌نماید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز