خبرگزاری کار ایران

راهنمای جامع انتخاب هتل در استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۵۹

چندین سال است شهر استانبول به علت مسافت کم و نزدیکی فرهنگی به ایران شهر اول گردشگران ایرانی شده است به طوری که گردشگران پس از مسافرت به این شهر زیبا، انتظار دوباره دیدن آن را می‌کشند.

 تور ارزان استانبول سفربانک سالهاست که مسافران زیادی با رضایت 98% روانه استانبول می کند.

سفر به دو قاره با یک پرواز

استانبول به واسطه قرار داشتن در دو قاره اروپا و آسیا ، اقامت را برای گردشگران خود بسیار جذاب نموده است. این شهر بزرگترین شهر ترکیه بوده که تنگه بسفر با طول 32 کیلومتر از میان آن گذشته و با تعدادی پل این دو قسمت اروپایی – آسیایی را به هم متصل نموده است. فرهنگ عمیق و کهن استانبول، جاذبه های گردشگری فراوانی در دل خود جا داده که به همین سبب مقصدی عالی برای گردشگران بوده و تورهای استانبول در سراسر دنیا به این شهر همواره رونق داشته است.

بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول

از آنجایی که جاذبه های مختلفی همچون امکان تاریخی، مراکز خرید و... در استانبول وجود دارد، انتخاب هتل مناسب متناسب با ظرفیت گردشگر همواره نکته ای است که باید به آن دقت داشت. چراکه هزینه حمل نقل استانبول بالا بوده و علاوه محدودیت زمانی در مسافرتی چند روزه وجود دارد. در ادامه بهترین مناطق استانبول برای اقامت معرفی می‌کنیم.

منطقه سلطان احمد استانبول

اگر برای دیدن بناها و جاذبه‌های تاریخی به استانبول سفر می‌کنید، منطقه سلطان احمد دسترسی راحتی برای دیدن مسجد ایاصوفیه ، کاخ توپکاپی ، آب انبار سلطنتی ، مسجد سلطان احمد و میدان اسب‌دوانی برایتان به همراه دارد. همچنین در این منطقه بازار آراستا برای خرید انواع فرش ، صنایع دستی ، لوازم تزئینی  و پارچه قرار گرفته است. لازم به ذکر است تراموای استانبول امکان نقل عمومی به سایر نقاط شهر در این منطقه  فراهم نموده است.  از بهترین هتل های محله سلطان احمد عبارتند از:

هتل فور سیزن استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل سیرکسی مانشن استانبول

هتل نئوریون استابول

هتل امپرس زو استانبول

کاخ سفید هتل استانبول

هتل آدامار استانبول

هتل لونی و اسپا استانبول

هتل ایاصوفیه استانبول

راهنمای جامع انتخاب هتل در استانبول

میدان تقسیم و خیابان استانبول

معروف‌ترین نقطه گردشگری استانبول بدون شک میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول است. دسترسی در این منطقه اروپایی استانبول به واسطه شاه‌راه بودن آن و قرار داشتن در مرکز شهر استانبول به سایر نقاط آن بسیا مناسب می‌باشد. از آنجایی که استانبول بهترین شهر برای خرید لباس است و در این منطقه نمایندگی رسمی مختلف لباس و انواع کالا از سایر برندهای معتبر دنیا قرار گرفته است، اگر به هدف خرید به استانبول می‌روید بهترین منطقه برای اسکان شما میدان تقسیم می‌باشد. برج گالاتا نیز در این منطقه قرار دارد. قیمت هتل و اقامت در این منطقه بالاتر از سایر مناطق است. هتل های معروف  این منطقه عبارتند از:

هتل دیوان استانبول

هتل هیلتون استانبول

هتل الایت ورلد استانبول

هتل پارما استابول

هتل گرند حایات استانبول

هتل اینتر کانتینانتال استانبول

هتل مارمارا استانبول

هتل پارما استانبول

هتل گرین پارک تکسیم

 

منطقه لاله لی استانبول

اگر به دنبال هتل خوب با قیمت مناسب هستید، منطقه لاله لی را به خاطر داشته باشید. لاله لی به واسطه دارا بودن فروشگاه‌های عمده فروشی ، قیمت مناسب رستوران و نزدیک بودن به محله مسجد سلطان احمد ، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. همچنین بازار بزرگ استانبول و کاخ دولما باغچه در 15 دقیقه ای این منطقه قرار دارد. برخی از هتل های مناسب این لاله لی عبارتند از:

هتل ناندا

هتل گراند اونس

هتل رویال

هتل لاله لی گونن

هتل مارتیز

هتل تیلیا

هتل بودو

هتل بکداش دلوکس

 

تنگه بسفر

اگر به دنبال تفریحات آبی و تورهای گشت دریایی هستید، تنگه بسفر همان مکانی است که به دنبال آن هستید. این تنگه بسیار زیبا محل به هم رسیدن دریای مرمر و دریای سیاه بوده که محل های توریستی امینونو ، اوتاکوی و کاراکوی را در اطراف خود قرار داده است. همچنین پل گالاتا که مقصد گردشگران زیادی است، در این منطقه قرار دارد. معروف‌ترین هتل‌های این منطقه عبارتند از:

هتل سوئیس اوتل د بسفروس

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل گرند تارابیا استانبول

هتل ببک استانبول

 

منطقه شیشلی استانبول

قسمت شمالی میدان تقسیم  معروف به منطقه شیشلی یکی از لاکچری‌ترین و گران‌ترین مناطق استانبول است که مراکز تجاری لوکسی مانند پاساژ جواهیر و رستوران‌ها و کافه‌های گران، مسجد تشویکیه ، موزه نظامی ، گالری هنرهای نوین مکا ، موزه آتاتورک و قصر ایلامور را در خود جای داده است. مهمترین هتل‌های این منطقه عبارتند از:

هتل گراند جواهیر

هتل دورا

هتل وایت مونارچ

هوم استی هوم

هتل بومونتی هیلتون

 

منطقه بشیکتاش

یکی از اصیل‌ترین مناطق استانبول، بشیکتاش نام دارد که در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده و بازار قدیمی و رستوران‌های محلی را در خود جای داده است. همچنین جاذبه های گردشگری مهمی از قبیل : کاخ دولما باغچه، موزه نقاشی  و مجسمه، ییلدیز پارک، موزه اورتاکوی و موزه نیروی دریایی در این منطقه قرار دارد. هتل های معروف بشیکتاش به شرح زیر می‌باشند:

هتل پلازا

هتل چراغان پالاس

هتل دی استانبول ادیشن

هتل رنسانس بسفر

هتل شانگری لا بسفروس

هتل کنراد

هتل فور سیزن بسفروس

هتل رافلز

هتل رادیسون بلو بسفروس

راهنمای جامع انتخاب هتل در استانبول

نتیجه گیری

برای استفاده بیشتر از مدت زمانی که در استانبول هستید ، ابتدا هدف خود از این سفر مشخص نموده و بنابر نیاز و هدف خود در منطقه مورد نظرتان  اقامت گزینید. تنوع هتل‌ها به هزینه و نیاز گردشگران متفاوت است ولی در مطلب بالا که توسط آژانس گردشگری سفربانک «  www.safarbank.net» گردآوری شده ، بهترین هتل ها عرضه نمایش داده شده است. همچنین میتوانید با مراجعه به سایت ما تور ارزان استانبول با کیفیت بالا تهیه نمائید و از امکان مقایسه تورها استفاده کنید. در صورتی که در خصوص مطلب بالا سوالی داشتید با شماره 02188866609 تماس بگیرید.

منبع : سفربانک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز