خبرگزاری کار ایران

استانبول، بهترین شهربرای خرید لباس+معرفی مراکز خرید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۲۷

هدف از سفر به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول هر چه که باشد، خرید جایگاه خاص خودش را دارد، آن هم خرید لباس! سالانه مردم بسیاری با همراهی تور استانبول و سایر روش ها به این شهر عظیم و قدمتی سفر می کنند.

جاذبه های تاریخی و طبیعی استانبول به قدری زیاد است که قطعا وقت نمی کنید در طول دوره سفرتان از همه آنها دیدن کنید و این وسط ها باید خرید هم بروید.

از آنجا که استانبول در میان تمامی شهرهای ترکیه برای خرید مناسب تر است پس قطعا انتخاب شما هم همین خواهد بود دلیلش هم کاملا مشخص است.

مهم ترین مراکز خرید لباس و سایر اجناس در این شهر بزرگ و زیبا قرار دارند و تنوع پوشاک آن در قالب زنانه، مردانه و بچگانه به قدری زیاد است که حتی خود مردم ترکیه هم که در شهرهای اطراف قرار دارند گه گاهی برای خرید به استانبول می روند.

اما از آنجا که خرید یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر محسوب می شود و استانبول یکی از مهم ترین شهرهایی است که اصلا خیلی از گردشگران از سراسر دنیا با هدف خرید به آن سفر می کنند، ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مراکز لباس فروشی و حراجی های استانبول به خوبی آشنا کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

استانبول، بهترین شهربرای خرید لباس+معرفی مراکز خرید

چه زمانی برای خرید لباس در استانبول مناسب است؟

شاید باورتان نشود اما بسیاری از مردم در سراسر جهان تنها به خاطر حراجی هایی که استانبول در فصل ها و زمانهای مختلف سال بر روی مغازه های لباس فروشی اش می زند، با تور استانبول به این شهر سفر می کنند.

اگر شما هم قصد دارید از آف های ویژه لباس استانبول بهره مند شوید باید دو کار مهم انجام دهید. اول اینکه زمان دقیق حراجی ها را به دست آورید و دوم اینکه چند روز قبل از سفر تور ترکیه تان را رزرو کنید. برای آگاهی از قیمت تور استانبول می توانید به سایت لست سکند سر بزنید و قیمت تورهای استانبول همه آژانس های مسافرتی را بررسی کنید.

دقت داشته باشید که با توجه به شرایط حال حاضر در کشورها به دلیل کرونا ، باید حتما از شرایط سفر به استانبول در دوران کرونا و شیوه نامه های بهداشتی استانبول مطلع باشید. در مقاله ای که اخیرا در وب سایت همشهری آنلاین منتشر شده، شرایط تور استانبول ترکیه و مقررات بهداشتی هنگام سفر، به طور کامل توضیح داده شده است.

استانبول، بهترین شهربرای خرید لباس+معرفی مراکز خرید

فصل مناسب برای سفر به استانبول

بهترین زمان برای سفر به استانبول و خرید لباس آن هم به طوریکه از حراج هایش استفاده کنید، تابستان است. حراج های تابستانه بهترین موقعیت هستند که از همین حالا یعنی از خرداد شروع شده و تا 2 ماه دیگر یعنی مرداد ماه ادامه دارند.

از طرف دیگر باید بگوییم که اگر به طور کلی قصد سفر به استانبول را داشته باشید بهترین فصل، همین فصل پیش روی تان یعنی تابستان است که بسیار برای گشت و گذار مناسب می باشد.

اعیاد پیش رو و تورهای استانبول

حراج های تابستانی را از دست داده اید و نتوانستید با تور خودتان را به استانبول برسانید؟ اصلا ناراحت نباشید، خوشبختانه در ترکیه به هر بهانه ای، فروشگاه ها آف های ویژه ای می زنند و یکی دیگر از آن ها هم عیدهای مختلف در ترکیه می باشد.

به یاد داشته باشید که عید فطر و عید قربان برای مردم ترکیه اهمیت بسیاری دارد و جزء مهم ترین اعیادشان محسوب می شود که به همین مناسبت هم فروشگاه های لباس حراج های خوبی بر روی البسه شان می زنند.

برخی از فروشگاه ها حتی تا ۷۰ درصداجناس شان را ارزان تر می کنند و به طور کلی اگر بتوانید با تور استانبول در این دو زمان در ترکیه حضور داشته باشید قطعا بهترین لباس ها  با بهترین قیمت ها گیرتان می آید.

استانبول، بهترین شهربرای خرید لباس+معرفی مراکز خرید

حراج پاییزه به وقت مهر ماه در ایران

اگر حراج تابستان را از دست دادید، هیچ نگران نباشید، یک حراج بزرگتر با شروع فصل پاییز و در اوایل مهر ماه در استانبول در انتظار شما خواهد بود. این حراج زمستانه هر سال در فروشگاه های استانبول به مدت یک ماه برگزار می گردد.

لباس های این فصل 30 تا 50 درصد آف خورده اند و اگر به خوبی فروشگاه های استانبول را بشناسید شاید برخی از آن ها تا 70 درصد هم تخفیف داده باشند.

حراج به مناسبت کریسمس

معمولا در همه کشورها حراج پیش از سال نو میلادی وجود دارد اما در ترکیه این حراجی ها متفاوت ترند چراکه کاهش قیمت البسه به میزان چشمگیری پایین تر می آید. این حراجی از اول ماه ژانویه در هر سال آغاز می شود.

حال که با بهترین زمان برای خرید لباس در این شهر به خوبی آشنا شدید، باید برویم سراغ معرفی چند مرکز خرید معروف و پرطرفدار در استانبول. با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید لباس استانبول

استانبول، بهترین شهربرای خرید لباس+معرفی مراکز خرید

مرکز خرید اولیویوم | IstanbulOlivium Outlet

اگر به دنبال یک حراج واقعی لباس در استانبول هستید، پس باید مرکز خرید اولیویوم را در اولویت قرار دهید. این فروشگاه بزرگ در محله ای به نام "زیتین بورنو"واقع شده و گفته می شود که این محله در واقع جزء مناطق کارگر نشین استانبول محسوب می شود. اما این موضوع به این معنی نیست که لباس های خوبی در فروشگاه هایش نیابید، چراکه در تمامی مغازه هایش لباس های مارک و برند اصل پیدا می شود.

مرکز خرید جواهر مال | Istanbul Cevahir

جواهر مال استانبول یکی از با شکوه ترین و بزرگ ترین مراکز خرید لباس استانبول است. جواهر مال مجموعه ای است که مراکز خرید،رستوران و مراکز تفریحی بی نظیری را در دل خود جای داده است و از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به وجود یکی از بزرگترین ساعت های جهان در سقف این مرکز اشاره نمود. به همین دلیل مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته و از محبوب ترین مراکز خرید ترکیه محسوب می شود. جواهر مال با ارائه اجناس برترین برندهای جهانی و ترک و همچنین برخورداری از ۵۳ رستوران و کافه و... به خوبی موفق شده که  نیاز بازدید کنندگان خود را برآورده نماید. بنابراین گردشگران در سفر به ترکیه می توانند با مراجعه به جواهر مال خریدی لذت بخش از بهترین اجناس با قیمتی عالی را تجربه کنند.

مرکز خرید فروم | Forum Istanbul

اگر به دنبال یک مرکز خرید لاکچری و بزرگ می گردید که در آن علاوه بر لباس های حراجی، اجناس دیگر هم پیدا شود، ما به شما مرکز خرید فروم را پیشنهاد می کنیم.

این مرکز خرید با مساحت 8 هزار متر مربع جزء یکی از بزرگترین فروشگاه های استانبول به شمار می رود و می توانید در آن بیشتر 200 برند مختلف خارجی و داخلی را بیابید.

سالانه گردشگران بسیاری به همراه تور ترکیه از این مرکز خرید می کنند که بر اساس آمار این تعداد به 20 میلیون در هر سال می رسد. در این مرکز خرید امکانات ویژه ای وجود دارد که برخی از آن ها شامل رستوران، سالن بولینگ و سینما و اسکی روی یخ می شوند.

مرکز خرید آکمرکز | Istanbul Akmerkez

محله بشیکتاش استانبول را می شناسید؟ قطعا یکی از محبوب ترین محلات این شهر از نظر گردشگران می باشد. در نزدیکی این محله مرکز خریدی به نام آکمرکز وجود دارد که در منطقه اتلیر واقع شده است.

این مرکز خرید به قدری بزرگ و متنوع است که فکرش را هم نمی کنید. درست در سال 1995 آکمرکز معروفیت بیشتری پیدا کرد چراکه به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه و کل اروپا شناخته شد.

در این مرکز خرید هر نوع لباسی اعم از زنانه، مردانه، بچگانه، ورزشی مجلسی و... پیدا می شود و در هر موقعیت حراج های خوبی بر روی البسه اش می زند.

استانبول، بهترین شهربرای خرید لباس+معرفی مراکز خرید

مرکز خرید مال آف | Mall of Istanbul

یکی دیگر از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول، مال آف است که می توان گفت با رفتن به آنجا در واقع با یک تیر چند نشان زده ید. چراکه این مجتمع بزرگ هم جنبه تجاری دارد و هم تفریحی.

مال آف در محله محبوب بشیکتاش قرار دارد و تنوع پوشاک آن به قدری زیاد است که فکرش را هم نمی کنید.

این مرکز بهترین برندهای معتبر و معروف اروپایی را دارد و در موقعیت های مناسب هم آف های ویژه ای بر روی اجناس خود می زند. در طبقه اول و دوم می توانید خرید کنید و در طبقه سوم هم رستوران و امکانات تفریحی مانند شهربازی وجود دارد که اتفاقا یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده استانبول می باشد.

در این مرکز شانزده سالن سینمایی وجود دارد و علاوه بر آن می توانید تفریحاتی هیجانی از جمله اسکی روی یخ را هم تجربه کنید و از پارک ژوراسیک آن هم دیدن نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز