خبرگزاری کار ایران

تور بالی | سفر به اندونزی | لیانا پرواز کارگزار اندونزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۱۸

همانطور که پیش‌تر خدمت شما همراهان اطلاع رسانی شد، با احتمال باز شدن مرزهای اندونزی تا پایان ژوئیه، سواحل و تور بالی به زودی شاهد موج عظیمی از گردشگران خواهند بود.

بالی، جزیره معروف خدایان، یک کارت پستال زنده، و یک بهشت ​​اندونزیایی است که با دارا بودن منظره های متنوعی از تپه ها و کوهها، سواحل ناهموار و سواحل شنی، تراس های مخصوص کاشت برنج و تپه های آتشفشانی مانند یک خیال می ماند. خیالی که در واقعیت به تحقق پیوسته است. تور بالی بهترین امکانی است که میتواند این رویا را برای علاقه مندان به واقعیت تبدیل کند. در این مقاله با موضوع تور بالی، سفری با خاطرات هیجان انگیز با شما همراه هستیم.

جزیره ی بالی با دارا بودن مناطق و مناظر خاص، بکر و منحصر بفرد ادعای جدی بودن بهشت ​​روی زمین را مطرح میکند. این جزیره با فراهم کردن امکاناتی چون موج سواری و غواصی در کلاس جهانی سالانه گردشگران زیادی را به سوی خودش می کشاند. این جزیره اگر شی بود حکم آهن ربا را داشت چرا که محال است شما وصف جزیره بالی را بشنوید اما به سوی آن جذب نشوید. تور بالی بهترین توری است که هر شخصی میتواند حداقل یکبار در زندگی حضور در آن را تجربه کند.

جزیره بالی با دارا بودن تعداد زیادی از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و باستانی و همچنین با برخورداری از اقامتگاه های بسیار زیاد یکی از محبوب ترین مقاصد جزیره ای جهان می باشد. از نکات مهم در ارتباط با جاذبه های بالی این است که جزیره زیبای بالی همیشه چیزی برای ارائه دارد و میتواند همه افراد را از خود راضی نگه دارد.

این استان (استان بالی) شامل جزیره بالی و چند جزیره کوچکتر، با نام های نوسا پنیدا، نوسا لمبونگان و نوسا سینینگان است. این مکان در انتهای غربی ترین جزایر Lunder Sunda واقع گشته و با جزیره جاوا از غرب و جزیره لومبوک از شرق همسایه است. پایتخت آن دنپاسار، در قسمت جنوبی جزیره واقع گشته است.

تور بالی | سفر به اندونزی | لیانا پرواز کارگزار اندونزی

تور بالی و جاذبه های گردشگری

تور بالی و ساختن خاطراتی که قطعا دوام زیادی خواهند داشت

بالی یک مقصد محبوب گردشگری است که از دهه 1980 رشد چشمگیری در صنعت گردشگری داشته است. تجارت مرتبط با جهانگردی 80٪ اقتصاد بالی را تشکیل می دهد. این شهر به دلیل برخورداری از هنرهای بسیار پیشرفته از جمله رقص سنتی و مدرن، مجسمه سازی، نقاشی، چرم، فلزکاری و موسیقی مشهور است.

جشنواره بین المللی فیلم اندونزی از سال 1955، هر ساله در بالی برگزار می شود.

در ماه مارس سال 2017، اپلیکیشن TripAdvisor نیز در جایزه Traveler’s Choice از بالی به عنوان بهترین مقصد جهان نام برد.

در ادامه نکاتی را خواهیم گفت که شما لازم است آنها را قبل از رفتن به بالی بدانید:

اگر قبلاً به بالی نرفته اید و قصد دارید اولین سفر خود را به این مقصد انجام دهید و این اولین بار است که ویزای بالی را دریافت می کنید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید بدانید تا بتوانید بیشترین استفاده را از سفر خود ببرید. لذا بالی مکان دشواری برای سفر نیست، حتی برای کسانی که به مسافرت عادت ندارند. با این حال، مثل هر جای دیگر در جهان، داشتن هرگونه اطلاعات درخصوص مردم محلی، اصولی که بایستی به خاطر آنها رعایت شوند و قوانین ناشناخته در ارتباط با مردم و مکان، قبل از قدم گذاشتن در مکان جدید بسیار مفید خواهد بود. دانستن این نکات تور بالی را خاطره انگیز تر خواهند کرد.

اولین نکته در ارتباط با آب و هوای بالی می باشد. لذا شما باید نسبت به فصل مناسب در بالی اطمینان حاصل کنید و در فصل مناسبی اقدام به سفر کنید. چرا که بالی مانند هر نقطه ی دیگری از جهان جغرافیا و آب و هوای خاص خودش را داراست. از اینرو اطلاع از اوضاع جوی و سفر در فصل مناسب جزو الزامات این اقدام می باشد.

لازم به ذکر است که فصل بارانی بالی از ماه نوامبر تا ماه مارس طول می کشد. این فصل با عنوان فصل موسمی معروف است. فصل بارانی فصلی مناسب برای گردشگری و استفاده از زیبایی های طبیعت بالی نیست.

ولی از سوی دیگر فصل های آوریل تا نوامبر، فصل های ایده آلی هستند که در آن گردشگران می توانند از جزیره بالی در مقایسه با سایر فصول بیشترین لذت را ببرند.

تور بالی | سفر به اندونزی | لیانا پرواز کارگزار اندونزی

تفریح در تور بالی

تور بالی و اسکان در این جزیره ی زیبا

اسکان در بالی چگونه است؟ اگر مسافر جزیره ی بالی هستید به هیچ عنوان لازم نیست که نگران مکان اسکانتان باشید چراکه جزیره ی بالی دارای بهترین هتل ها در سطح جهان می باشد. هتل واسانتی کوتا، هتل آتانایا، هتل دلاگونا لاکچری کالکشن ریزورت، هتل بالی رانی، هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا، هتل کوتا پارادیسو، هتل آیودیا ریزورت، هتل ریجاسا آگونگ بالی اوبود لاکچری ریزورت ویلا و... جزو هتل های برتر بالی هستند. شما میتوانید با بهره بردن از امکانات این هتل ها از سفری راحت و خاطره انگیز بهره ببرید.

رفت و آمد در بالی چگونه است؟ رفت و آمد در بالی نسبتاً آسان است. اپراتورهای تاکسی فراوان هستند و شما می توانید به راحتی در خیابان ها و مناطق ساحلی بالی رفت و آمد کنید. برای راحتی بیشتر می توانید خودتان یک ماشین کرایه کنید. همچنین شما میتوانید از روش های اقتصادی نیز در این باره بهره ببرید.

روش های اقتصادی برای سفر در بالی شامل اتوبوس های عمومی و Bemo محلی است – Bemo مخفف Becak Bermotor یا "موتورسواری" می باشد. اما اگر واقعاً می خواهید مناظر را ببینید و از وقت خودتان نهایت استفاده را ببرید، یک تور کاملا سازمان یافته یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. ما به شما تور بالی را پیشنهاد می دهیم.

فرهنگ مردم بالی چگونه است؟ فرهنگ بالی ترکیبی از آیین هندو-بودایی و آداب و رسوم بالی است. این مردم بیشتر به دلیل هنر رقص، هنر نمایش و هنر مجسمه سازی شهرت دارند.

از نظر رفتاری مردم بالی به مردمی که لبخند میزنند معروفند از اینرو گفته شده که بالیایی ها با لبخند زدن با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. آنها نسبت به یکدیگر محتاط نیستند، بنابراین اغلب و به طور آشکار لبخند می زنند. لذا اگر به بالی رفتید و در گروهی از مردم بالی قرار گرفتید، به همه اطرافیانتان لبخند بزنید تا مورد استقبال قرار گیرید.

تور بالی | سفر به اندونزی | لیانا پرواز کارگزار اندونزی

در تور بالی چه وقایعی در انتظارتان خواهند بود

در تور بالی چه وقایعی در انتظارتان خواهند بود

وقتی صحبت از برقراری ارتباط می شود، تفاوت زیادی بین مردم بالی و مردم غرب وجود دارد. در بالی نوعی فرهنگ منحصر بفرد شرقی وجود دارد. لذا در این جزیره مردم صمیمانه صحبت می کنند. اما آنها بندرت احساساتشان را در مکالماتشان وارد می کنند. از آنجا که بالیایی ها از هر نوع تماس فیزیکی بدشان می آید، تنها از لبخند برای صمیمیت استفاده می کنند.

بالیایی ها عاشق گپ زدن هستند و بسیار معمول است که یک بالیایی بخواهد همه چیز را درباره شما بداند.

"شما اهل کجا هستید؟" "کجا میروید؟" "فرزندان شما کجا هستند؟" "همسرتان کجاست؟"

اشتباه نکنید آنها استنطاق کننده نیستند و فقط کنجکاو هستند. آنها دوست دارند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و به شما از خودشان اطلاع دهند. بنابراین فقط آرام باشید و از روند مکالمه لذت ببرید.

مردم بالی فرهنگ منحصر به فردی دارند. در این جزیره دست زدن به شخص غریبه بی ادبی تلقی می شود. در این جزیره وقت شناسی به معنای مرسوم وجود ندارد. قرار ملاقات ها انجام می شوند، اما ممکن است متوجه شوید که زمان زیادی معطل شده اید. ممکن است گرفتار ترافیک شوید، با شنیدن صدای بوق زدن دلخور نشوید. فقط با جریان همراه شوید چون این بخشی از زندگی در بالی و بودن در کنار مردم بالی است.

آیا میتوان در مراسم مذهبی اهالی بالی شرکت کرد؟ البته که اهالی بومی به شما مجوز حضور در مراسم مذهبی را می دهند اما نباید به این مراسم به عنوان یک رویداد توریستی نگاه کرد لذا باید برخی از قوانین ساده را رعایت نمود. از اینرو اگر به چنین مراسمی دعوت شدید همیشه لباس مناسب بپوشید. زنان و مردان باید از سارافونی استفاده کنند که پاها و شانه ها را بطور کامل بپوشاند. اگر خواستید در چنین مراسمی عکس بگیرید لطفا حواستان باشد که قبل از کلیک کردن حتما سوال کنید و از صاحبان مراسم اجازه بگیرید. همچنین معابد زیادی در سراسر جزیره ی بالی وجود دارند که بعضی از آنها دارای اهمیت تاریخی بوده و برای گردشگران باز هستند. یادتان باشد هنگام ورود به معبد، لباس مناسب بپوشید، کما اینکه اکثر مکان ها با پرداخت هزینه ای کم به شما یک سارافون اجاره می دهند.

همچنین اهالی بالی ایمان خود را بسیار جدی می گیرند، بنابراین اگر در تور بالی هستید، هرگز در ملا عام و یا با افراد محلی در مورد دین و سیاست بحث نکنید. زنان بالی در بسیاری از مکانهای مقدس اطراف جزیره مراسم مذهبی برگزار می کنند. در خارج از مغازه ها و خانه ها ممکن است گل، غذا و بخور بر روی زمین وجود داشته باشد، بنابراین بهتر است مراقب قدم زدن در خیابان باشید. هرگز بر روی گل های پرپر شده بر روی زمین قدم نگذارید زیرا این کار اهالی بالی را ناراحت خواهد کرد، کمااینکه اهالی این جزیره معتقد هستند که شما با این عمل خدایان را ناراحت خواهید کرد.

کلام آخر اینکه بالی جزیره اندونزیایی است که فرصت ها و منابع طبیعی زیادی برای گردشگران دارد. این جزیره فرصت مشاهده زیبایی های متعدد و متنوعی را به گردشگران می دهد. این روزها با بازگشایی مسیر بالی، این جزیره دوباره میزبان تعداد زیادی از افراد علاقمند شده است. جزیره بالی برای مسافران در سراسر جهان بسیار امن و مطمئن است و هیچ نوع محدودیتی برای بازدید گردشگران خاص از بالی وجود ندارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لیست تورهای بالی می توانید با کارشناسان تور جنوب شرق آسیا در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز