خبرگزاری کار ایران

همایش ‌کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۴۱

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همایش بزرگ کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ، موتورسیکلت‌های ریس، استریت کراس و تریل را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی روز جمعه ۸ اسفند ماه ۹۹، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام مرد و پدر و همچنین هشتاد و پنجمین سالگرد عضویت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA)، در پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی باشگاه مقاومت البرز «حصارک کرج» برگزار خواهد شد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این خبر گفت: گردهمایی بزرگ خودروها و موتورسیکلت‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با رعایت کامل تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

در برگزاری همایش بزرگ کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ، موتورسیکلت‌های ریس، استریت کراس و تریل حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و باشگاه مقاومت البرز همکاری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز