خبرگزاری کار ایران

همایش خودروهای تاریخی و رژه موتورسواران در استان فارس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۵۱۸

همایش یک روزه و رژه خودروهای تاریخی- کلاسیک، به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالر‌وز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بوستان سایه و رژه خودرویی و موتوری در استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رویدادها روز سه شنبه 22 بهمن 99 با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس و شهرداری منطقه یازده شیراز از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بوستان جدید سایه برگزار شد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این خبر گفت: شرکت کنندگان در همایش یاد شده، پس از پایان گردهمایی خود همگام و همراه با سایر هموطنان در سراسر کشور، با رژه خودرویی و ‌موتوری در سطح استان در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند.

لازم به ذکر است که با توجه به گذشت بیش از یک سال از تاسیس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان فارس، یکی  از کلوپ هایی که از همان ابتدا فعال بود، کلوپ وسایل نقلیه تاریخی و کلاسیک است.

 از همین رو، دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی مستقر در حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نسبت به شناسایی، کارشناسی و حتی نصب پلاک تاریخی ویژه، بر روی این خودروها اقدام کرده است.

با توجه به استقبال مردم از تردد خودروهای تاریخی، شهردار منطقه ۱۱ شیراز اعلام کرد که پارکینگ مخصوص خودروهای تاریخی - کلاسیک، تا اردیبهشت ماه سال آینده احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز