خبرگزاری کار ایران

دومین کنکور نوازندگی فلوت در خرداد ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۵۸

ثبت‌نام در کنکور نوازندگی فلوت ۱۳۹۴ از ۱۵ اسفند از طریق سایت آغاز می‌شود. این کنکور در خرداد ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

انجمن فلوت ایران دومین کنکور نوازندگی فلوت را خرداد ۱۳۹۴ برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این کنکور که پارتیتور قطعاتش به‌زودی منتشر می‌شود، سه مرحله دارد که مرحله‌ی نخست آن شامل اندرسن اتود شماره ۲۴ اپوس ۱۵(از میزان ۱ تا ۶۳)، تلمان فانتزی شماره ۴ در «سی بمل» ماژور یا فانتزی شماره ۱۲ در «سل» مینور و ایبر Pièce برای فلوت سولو می‌شود.

همچنین مرحله‌ی دوم آزمون، موتزارت کوارتت «رِ» ماژور K. ۲۸۵ به همراهی کوارتت زهی دانشگاه تهران، داپلر فانتزی پاستورال هنگرو از اپوس ۲۶ یا بوهم گراند پولونز اپوس ۱۶ وارز چگالی ۲۱.۵ را دربر خواهد گرفت.

مرحله‌ی سوم آزمون نیز شامل راینکی کنسرتو «رِ» ماژور اپوس ۲۸۳، رسیتال فلوت به مدت ۳۰ دقیقه، به انتخاب داوطلب که اجرای یک قطعه از رپرتوار امپرسیونیزم در آن اجباری است و اجرای قطعه‌ی معاصر که به سفارش انجمن فلوت ایران برای کنکور ۱۳۹۴ ساخته خواهد شد و در پایان فروردین ۱۳۹۴ روی سایت انجمن فلوت ایران قرار خواهد گرفت.

ثبت نام در کنکور نوازندگی فلوت ۱۳۹۴ از ۱۵ اسفند از طریق سایت انجمن فلوت ایران آغاز می‌گردد و این کنکور در پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

انجمن فلوت ایران با هدف معرفی استانداردهای بین‌المللی در نوازندگی فلوت و پشتیبانی از علاقه‌مندان این ساز و ایجاد فضایی فرهنگی برای تعامل و اندیشه، سعی بر پیوند زدن نوازندگان این ساز دارد و با برگزاری سمینارها، مسابقات، کارگاه‌ها، مسترکلاس‌ها، کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در جلب نظر و همکاری علاقه‌مندان به این هنر گام برمی‌دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز