خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت احمد سهروردی در دوسالانه خوشنویسی

کد خبر : ۱۸۵۲۷۷

۱۰مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوسالانه خوشنویسی ایران است که شهریور ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

سومین دوسالانه خوشنویسی ایران در دو بخش رقابتی و غیررقابتی در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلثبا موضوع آزاد برگزار می‌شود و هنرمندان خوشنویس تا ۱۰ مردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه دوسالانه ارسال کنند.

به گزارش ایلنا؛ سومین دوسالانه خوشنویسی ایران همچون دو دوره قبل به نام بزرگداشت یکی از خوشنویسان تاثیرگذار کشور است و سومین دوسالانه به نام بزرگداشت استاد احمد سهروردی(یاقوت ثانی) برگزار می‌شود.

هر هنرمند می‌تواند در یک بخش دوسالانه شرکت کند و در هر رشته حداکثر دو اثر را بدون قاب و در اندازه‌های(۵۰.۳۵-۵۰.۷۰-۷۰.۱۰۰) با احتساب حاشیه که در دوسال اخیر تحریر شده و در هیچ جشنواره‌ای شرکت نکرده باشند برای دوسالانه ارسال کنند.

سومین دوسالانه خوشنویسی ایران از سوی اداره کل امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، شهرداری و انجمن خوشنویسان قزوین به منظور پاسداشت خالقان آثار ماندگار خوشنویسی، شناخت و شناسایی شایستهٔ استعدادهای بر‌تر در این عرصه و تبادل تجربیات ارزندهٔ پیش کسوتان و مشتاقان این هنر برگزار خواهد شد.

هنرمندان تا ۱۰ مرداد می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه دوسالانه به نشانی قزوین، بلوارآزادگان(غیاثآباد)، چهارراه غیاثآباد، جنب مسجد حضرت امام خمینی(ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه سومین دوسالانه خوشنویسی ایران ارسال کنند و برای کسب اطلاعت بیشتر به سایت دوسالانه به نشانی www. bici. ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۸۳۳۶۹۱۴۱۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز