خبرگزاری کار ایران

۱۵۰ اثر از ۶ کشور به نمایشگاه امید عباسی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۶۸

فراخوان حضور برای متقاضیان نمایشگاه تصویرسازی امید(یادمان امید عباسی) تا ۲۰ تیر ماه تمدید شد.

نمایشگاه تصویرسازی امید که با استقبال جمعی از تصویرگران داخلی و خارجی قرار گرفته است؛ به درخواست هنرمندان برای ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا؛ براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، تاکنون ۱۵۰ اثر از هنرمندان ایرانی به این رویداد فرهنگی هنری ارسال شده است. همچنین آثاری از نروژ، روسیه، هلند، ژاپن و اندونزی نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

اعلام حمایت ۱۵۰ هنرمند از نمایشگاه امید عباسی، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام برگزاری این رویداد فرهنگی و نظر به در خواست متقاضیان برای حضور در نمایشگاه، مهلت ارسال آثار برای شرکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی تا ۲۰ تیر ماه سال جاری تمدید شد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه می توانند ۳ اثر را با تکنیک و مواد: آزاد و با اندازه حداکثر ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵ خرداد ماه به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند.

همچنین متقاضیان برای حضور و اطلاع از مقررات نمایشگاه می توانند به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به نشانی اینترنتی Festival. ideaschool. ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۸۲۳۶۲۵ - ۸۸۸۲۳۳۸۷ تماس بگیرند.

گروه تصویرگران هنر «موگه» و مدرسه هنرهای «ایده»، اولین نمایشگاه و مسابقه تصویرسازی از قهرمانان خود را با نام «امید» به عنوان یادمان امید عباسی برگزار می‌کند.

تجلیل از امید عباسی آتشنشان فداکاری که سال گذشته برای نجات یک کودک جان خود را از دست داد، آفرینش قهرمان‌های واقعی، ارزش آفرین و کارآمد در زندگی کودکان، تجلیل و تشویق جامعه برای حمایت از این قهرمانان، تلاش برای حفظ حیات ارزش‌های انسانی در زندگی مدرن امروزی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

قرار است این نمایشگاه ۱۷ مرداد ماه و همزمان با روز خبرنگار در گالری «ایده» و با نگاهی انسان دوستانه برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز