خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های عیدانه‌ی خواننده‌ی پای کشور؛

رضا یزدانی: CD هایم همیشه همراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۲۸

رضا یزدانی در سال جدید کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان‌ها دارد. برنامه‌هایی هم برای سینما و تلویزیون و تئاتر دارد.

خواننده پاپ کشور؛ سال پرکاری را پشت سر گذاشته و در سال جدید هم برنامه‌های زیادی دارد. یزدانی امیداور است خدا به او سلامتی بدهد تا بتواند مثل گذشته پر شور و با نشاط در خدمت مردم باشد.

گفتگوی عیدانه رضا یزدانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

سال ۹۲ برای شما چطور گذشت؟

سال خیلی خوبی بود. آلبوم ساعت‌ها خوابند که پایانی بود بر ۳ گانه ساعت‌های من امسال منتشر شد. فیلم بوی گندم که ۲ سال قبل بازی کردم و ترانه خلیج فارس را در آن خواندم و نقش اصلی را هم در آن داشتم اکران شد. چند کنسرت هم در تهران و شهرستان‌ها داشتم که به خوبی اجرا شد. امسال در جشنواره فیلم فجر هم ۲ فیلم داشتم و افتتاحیه فیلم فجر هم با من بود. در جشنواره موسیقی هم بودم و در روزهای آخر سال هم در یک تئاتر حضور داشتم و سال را با تئاتر به پایان رساندم. امسال هم در تلویزیون، هم در تئاتر، هم در موسیقی و هم در سینما کار کردم و سال خیلی پرکار و پر فشار اما خوبی بود.

نوروز چه حسی به شما می‌دهد؟

من کاملاً در نوروز آن احساس تحول را دارم. سنگینی یک اتفاق جدید و همه چیز نو شدن را احساس می‌کنم و اینکه خدا یک نگاه دیگر به مردم و هموطنان ما می‌اندازد را حس می‌کنم و می‌گیریم.

رضا یزدانی هنوز هم عیدی می‌گیرد؟

مردم خیلی لطف دارند و شاید اسمش عیدی نباشد، اما هر سال آجیل و شیرینی شب عید را که باید بخرم یکی از دوستانم لطف می‌کند و برایم می‌فرستد و این کار برایم خیلی ارزشمند است. این لطف مردم است و احساس می‌کنی که مردم دوستت دارند و این مسائل مسئولیت آدم را بیشتر می‌کند.

اهل عیدی دادن هم هستی؟

بله؛ همیشه CD هایم همراهم است و به دوستان و فامیل با امضای خودم عیدی می‌دهم.

برای سال جدید چه آرزویی داری؟

همیشه تنها آرزویم برای خودم و خانواده‌ام و مردم سرزمینم سلامتی و آرامش است که اگر سلامتی و آرامش باشد همه چیز را می‌شود به دست آورد.

برای سال جدید برنامه خاصی داری؟

همین برنامه‌هایی که سال ۹۲ داشتم را در سال جدید هم دارم مثل کنسرت تهران و شهرستان‌ها و سینما و تلویزیون و تئاتر که امیدوارم خدا سلامتی بدهد تا بتوانم با انرژی کار کنم و در خدمت مردم سرزمینم باشم.

یک دروغ ۱۳ از رضا یزدانی؟

استقلال و پرسپولیس دیگر مشکل مالی ندارند و پولدارترین باشگاه‌های جهان می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز