خبرگزاری کار ایران

سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران؛ شهریور برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۲۶۱۵

ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران شهریور ماه برگزار می‌شود.

ایلنا: جمال کامیاب، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از تغییر زمان برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران خبر داد و با اشاره به اینکه سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران از رویدادهای معتبر هنری در سطح بین‌المللی بوده؛ گفت: برای ما استمرار برگزاری این رویداد اهمیت ویژه‌ای داشته و با جدیت زمینه برگزاری ششمین سمپوزیوم آن را فراهم می‌نماییم.

رئیس ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی تهران درخصوص تغییر در زمان برگزاری این سمپوزیوم گفت: با توجه به نیاز به زمان بیشتر برای فراهم نمودن شرایط حضور هنرمندان خارجی و نیز تامین سایر ملزومات برای ارتقای کیفیت برگزاری، زمان سمپوزیوم به ۲۳ شهریور ۹۳ تغییر یافت. بر همین اساس، تمام تلاش خود را برای برگزاری سمپوزیوم ششم با کیفیت مطلوب به کار خواهیم گرفت.

رییس سمپوزیوم ششم درخصوص ساختار سمپوزیوم هم اشاره نمود که باتوجه به سیاست‌گزاری انجام شده، هنرمندان حرفه‌ای خارجی و ایرانی در بخش اصلی در کنار یکدیگر حضور داشته و به رقابت می‌پردازند.

همچنین باتوجه به رویکرد همایتی سازمان، بخش دانشجویی هم طبق روال دوره‌های گذشته با حضور ده دانشجوی رشته مجسمه سازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز