خبرگزاری کار ایران

خط و نقاشی خط‌های تقی پور در گالری ترانه باران

کد خبر : ۱۲۰۸۲۳

در گالری ترانه باران نمایشگاه ۲۰ اثر خوشنویسی کتیبه نستعلیق در فرم سیاه مشق و ۱۵ اثر نقاشیخط با تکنیک آزاد از این هنرمند برای ۷ روز تا تاریخ ۷ آذر درمعرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ایلنا: نمایشگاه آثار خط و نقاشیخط رضا تقی پور در روز جمعه یکم آذر ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه ۲۰ اثر خوشنویسی کتیبه نستعلیق در فرم سیاه مشق و ۱۵ اثر نقاشیخط با تکنیک آزاد از این هنرمند برای ۷ روز تا تاریخ ۷ آذر درمعرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این هنرمند خوشنویس که فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر و معماری تهران هست درباره نمایشگاهش چنین عنوان کرد: در سیاه مشق های کتیبه بیشتر درگیر سنت بوده ام و با اندکی تلاش برای ایجاد فرمهای جدید از سیاه مشق های دوره قاجار الهام گرفته ام، اما در آثار نقاشیخط که باز درون مایه آن سیاه مشق است کارها در فرم به اکسپرسیونیسم و در رنگ به نگارگری مکتب تبریز نزدیک است و تلاش کرده ام که مفهوم سازی در خود اثر ایجاد شود و نسبت آن با مفهوم متن قطع شود.

آثار این هنرمند جوان علاوه بر جشنواره‌های متعدد؛ در کارگاه‌های نمایشگاه قرآن کریم و کتاب‌های فیلم شناخت جشنواره‌های بین‌المللی فیلم و سینما ارایه شده است.

گالری ترانه باران در خیابان شریعتی – پل رومی به سمت الهیه – خیابان شریفی منش – نبش کوچه لادن – پلاک ۲۷ واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز