خبرگزاری کار ایران

اجرای چهارگاه مرکب در فرهنگسرای نیاوران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۸

کنسرت موسیقی دستگاهی با هنرنمایی گروه «نقش» به سرپرستی امیر شریفی؛ روز جمعه ۳ آبان از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

ایلنا: کنسرت موسیقی دستگاهی در ۲ بخش اجرا می‌شود. بخش اول شامل قطعاتی در «آواز ابوعطا» است که می‌توان به پیش درآمد و تصنیف ابوعطا از استاد علی اکبر شهبازی، ساز وآواز ابو عطا، تصنیف حجاز ازعارف قزوینی، ساز وآواز حجاز اوج، ساز وآواز بیات ترک و… اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، بخش دوم نیز اجرای قطعاتی در دستگاه «چهارگاه» است که پیش درآمد چهارگاه از رکن الدین مختاری، ساز وآواز چهار‌گاه چهار مضراب چهارگاه از استاد علی اکبر شهبازی، ساز وآواز زابل، ساز و آواز اوج و شوشتری و منصوری، زنگ چهارگاه از استاد بیگجه خانی و… از آن جمله است.

در این کنسرت هنرمندانی چون «مظفر شفیعی» به عنوان(خواننده)، «احمد مستنبط» نوازنده تمبک، «حسین خوش چهره»(نی)، «مرجان مهربان»(قانون)، «آرش سعیدیان»(عود) و «المیرا مردانه»(کمانچه)، «امیراشرفی» سرپرست و نوازنده تار و سه تار را همراهی می‌کنند.

بلیت این برنامه علاوه بر گیشه فرهنگسرای نیاوران در مراکز دیگری مانند سایت اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www. iranconcert. com، ققنوس، کافه کهن و مرکز پاز قابل تهیه است.

کنسرت موسیقی دستگاهی گروه نقش روز جمعه ۳ آبان – ساعت۱۸ - در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز